Digitalni marketing. Svaka rasprava o osnovama digitalnog marketinga trebala bi pokriti kako se bavi digitalnim marketingom – ili kako kreirati strategiju internetskog marketinga.
1. Odredite svoje ciljeve digitalnog marketinga
Prije nego počnete pisati sadržaj ili pokretati reklamne kampanje, zastanite i razmislite o svojim ciljevima.
Što želite postići online marketingom ili specifičnim tehnikama digitalnog marketinga? Želite li, na primjer, generirati više potencijalnih klijenata putem PPC kampanje? Ili, želite povećati i poboljšati kvalitet prometa na web stranici? Dok razmišljate o svojim ciljevima, razmislite i o općim ciljevima vaše kompanije.
Možda želite da povećate svoje pratioce na društvenim mrežama na Facebooku, na primer, ali vaše preduzeće želi da podstakne više kupovina. Ova dva cilja možete povezati tako što ćete izgraditi strategiju društvenih medija koja se fokusira na povećanje prodaje generiranjem aktivnog online pratitelja na Facebooku.
2. Odaberite svoje digitalne marketinške kanale
U koordinaciji s razvojem ciljeva web marketinga, također biste trebali odlučiti koje tehnike ili kanale digitalnog marketinga želite koristiti. Višekanalni pristup , koji koristi više kanala, ima najbolje rezultate jer dopire do korisnika putem e-pošte, pretraživanja, društvenih medija i još mnogo toga.
Neke od najvrednijih vrsta digitalnog marketinga uključuju:
- Marketing sadržaja
- Email marketing
- Društveni mediji
- PPC oglašavanje
3. Odredite svoj budžet za digitalni marketing
Nakon što odredite svoje ciljeve i preferirane taktike digitalnog marketinga, možete postaviti svoj budžet .
Za referencu, većina malih i srednjih preduzeća izdvaja 2500 do 12 000 dolara mjesečno za online marketing. Ovisno o vašoj kompaniji, strategiji i resursima, možete uložiti različit iznos. U svakom slučaju, ključno je imati realan budžet.
Određivanje nerealnog budžeta, na primjer, može rezultirati gubitkom novca vašeg poslovanja jer niste obezbijedili dovoljno ulaganja da biste u potpunosti podržali strategiju. Odgovaranje na jeftini SEO (mislite na 100 dolara mjesečno) je odličan primjer jer vaša kompanija plaća uslugu bez ikakvih rezultata.
Odvojite vrijeme da istražite svoje troškove i strategiju kako biste dobili realan marketinški budžet.
4. Razvijte svoju strategiju digitalnog marketinga
Zatim počnite graditi svoju strategiju internetskog marketinga.
Dok razvijate svoju strategiju, želite razmišljati o svojoj ciljnoj publici. Kako možete doći do korisnika tehnikama koje ste odabrali, kao i ostvariti svoje ciljeve? Da ne spominjemo, kako ćete podijeliti budžet za digitalni marketing između svojih taktika? Također ćete morati razmisliti o tome kako ćete dodijeliti i ostvariti zadatke.
Ako, na primjer, radite s timom, morat ćete navesti koje zadatke treba izvršiti, ko će ih ostvariti i kada će ih izvršiti. Izrada namjenskog marketinškog kalendara može vam pomoći da pojednostavite i pratite svoj napredak.
Ovaj korak igra ključnu ulogu u temeljima vaše strategije digitalnog marketinga, stoga ga nemojte preskočiti!
5. Pokrenite svoju strategiju digitalnog marketinga
Kada razvijete svoj pristup, možete krenuti naprijed s njegovim pokretanjem. Ovisno o odabranim tehnikama digitalnog marketinga, vaše lansiranje može uključivati objavljivanje vašeg prvog posta na blogu, pokretanje vaše prve oglasne kampanje ili kreiranje vaših profila na društvenim mrežama. Online marketing nije strategija jednom i gotovo, tako da je datum pokretanja samo početak vaših napora.
Ako pokrećete reklamnu kampanju, pazite na svoje oglase. Želite biti sigurni da su u skladu s pravilima i standardima oglasne mreže. Ako to ne urade, mreže neće isporučiti vaše reklame. Pažljivo praćenje ovih oglasa, međutim, može vam pomoći da brzo popravite sve probleme.
6. Pratite svoje digitalne marketinške kampanje
Nakon početka vaše online marketinške strategije, želite pratiti učinak svake taktike. Na primjer, ako ste pokrenuli reklamnu kampanju na društvenim mrežama, želite pratiti pojavljivanja, klikove i CTR. Za usporedbu, ako ste započeli SEO strategiju, želite pratiti svoje rangiranje i promet web stranice u narednih nekoliko mjeseci.
Proaktivni pristup praćenju vašeg digitalnog marketinga može vam pomoći da brzo uočite i riješite probleme. Vaše brzo vrijeme odgovora može poboljšati isplativost vaše strategije jer smanjujete izgubljenu potrošnju na oglase ili loše ciljanje ključnih riječi. Dok pratite svoje kampanje, pratite trendove i potencijalna područja poboljšanja.
7. Implementirajte poboljšanja digitalne marketinške kampanje
Vaše pažljivo praćenje i praćenje u prethodnom koraku može dovesti do ogromnih dobitaka u dugoročnom učinku vaših digitalnih marketinških kampanja. Zato je bitno da se vaš digitalni marketing fokusira na stalna poboljšanja.
Na primjer, ako primijetite da ključne riječi zasnovane na lokaciji imaju dobre rezultate za vašu SEO strategiju, možete se više fokusirati na tu taktiku. Ili, da vaši oglasi na društvenim mrežama na Facebooku nadmašuju one na Instagramu, što dovodi do značajnije potrošnje na Facebook oglase.
Na rutinskoj osnovi, pogledajte svoje tehnike digitalnog marketinga i pronađite područja za poboljšanje. Ovaj proaktivni pristup ne samo da će pomoći da poboljšate svoju strategiju, već će pomoći i vašem poslovanju da preduzme konkurente koji ne odvajaju vrijeme da analiziraju svoje taktike. Za vašu kompaniju to može značiti više potencijalnih klijenata, prodaje i tržišnog udjela.
8. Izmjerite povrat ulaganja u digitalni marketing
Kroz svoju online marketinšku strategiju, želite da izmerite njen učinak, rezultate i ROI . Razumijevanje kako vaša strategija djeluje i kako pomaže vašem poslovanju može vam pomoći da povećate podršku u digitalnom marketingu od strane poslovnih lidera. Uz veću podršku, možete povećati svoj plan i povećati svoju investiciju, što može dovesti do još većih rezultata.
Svoj ROI u digitalnom marketingu možete izmjeriti gledanjem prihoda ostvarenog od online marketinga, minus njegove troškove. Naravno, morat ćete uzeti u obzir neke teško mjerljive točke prihoda, poput vrijednosti svijesti o brendu ili aktivnog praćenja društvenih medija. U nekim slučajevima, korisno je odrediti vrijednost podataka koje je teško izmjeriti, kao što je svijest o brendu, prije pokretanja kampanje. Na taj način, vi i donosioci odluka u vašoj kompaniji imate dogovor o vrijednosti i vrijednosti svijesti o brendu, praćenju društvenih medija i drugim faktorima.