SEO sadržaj: Kako napisati članak za blog

Pisanje sadržaja ne samo da pomaže vašim potencijalnim klijentima da upoznaju vaše poslovanje, već takođe pomaže vašem poslovanju da poboljša vaše rangiranje optimizacijom za pretraživače (SEO). Kao kreator SEO sadržaja, bićete na brzom putu da poboljšate rangiranje vaše web stranice u rezultatima pretrage i privučete više prometa na svoju stranicu.

U ovom ćemo postu raspravljati o tome šta je SEO sadržaj, različite vrste SEO sadržaja i sedam savjeta za pisanje vrijednog sadržaja kao kreator SEO sadržaja.

Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa SEO optimizacijom, slobodno nas kontaktirajte ovdje.

SEO analiza web stranice. Besplatna seo analiza web stranice

Klikni za analizu

Šta je SEO sadržaj?

SEO sadržaj je svaki sadržaj kreiran da privuče ljude putem pretraživača. Optimizirate svoj sadržaj kako bi se postigao dobar učinak na ovim tražilicama, što povećava promet na vašoj web stranici.

Nastavimo dalje:

  • SEO: SEO je proces poboljšanja rangiranja vaše web stranice u rezultatima pretraživanja putem optimizacije. Cilj je da se vaša web stranica nađe na vrhu rezultata pretraživanja kako biste privukli ljude da posjete vašu stranicu.
  • Sadržaj: Kreiranje sadržaja je proces prikupljanja znanja i dijeljenja sa svojom publikom, obično u pisanom ili vizuelnom formatu. Ovaj materijal vam omogućava da se predstavite kao autoritet u svom polju, što na kraju dovodi do toga da ljudi vjeruju vašem poslu i biraju vas.

Kao što vidite, SEO sadržaj je proces povećanja rangiranja vaše web stranice u rezultatima pretraživanja kreiranjem autoritativnog i informativnog sadržaja za vašu publiku.

Kako napisati SEO sadržaj za članak

Počnite pisati SEO sadržaj za svoju web stranicu prateći ove savjete:

1. Backlinkovi – Interni i eksterni linkovi

Linkovi su vitalni za SEO. Ako druge web stranice smatraju da je vaš sadržaj vrijedan povezivanja (ulazne veze), tražilice to vide kao glasanje o kvaliteti. Istovremeno, povezivanje sa drugim sajtovima (izlazne veze) pomaže čitaocima da pronađu dodatne resurse na vašu temu.

Što se tiče ulaznih veza, vaša briga bi trebala biti kreiranje sadržaja na koji je vrijedno povezivanja i objavljivanja putem društvenih medija i promocije. Ne pokušavajte slati neželjenu poštu na forume ili odjeljke za komentare sa linkovima do vaše web stranice i nikada ne kupujte linkove od drugih vlasnika web mjesta. U slučaju odlaznih linkova, uvijek budite sigurni da su web-mjesta i stranice na koje povezujete relevantne i korisne.

2. Ciljajte duge ključne riječi – Long tail ključne riječi

Dugačke ključne riječi su specifične i trebale bi privući promet koji će vjerovatno izvršiti konverziju. Na primjer, ključna riječ “restorani u Sarajevu” može dobiti mnogo pretraživanja mjesečno, ali dolazi uz veliku konkurenciju. Vaše poslovanje će imati problema s rangiranjem za ovu ključnu riječ, čak i ako kreirate sadržaj prilagođen SEO-u.

Optimiziranje za ključnu riječ kao što je “sushi restorani u Sarajevu” privuklo bi korisnike koji traže restorane poput vašeg (umjesto, recimo, meksički restoran u Sarajevu), i vjerovatno će postati kupci.

3. Stavite ključne riječi u oznaku title

Vaša naslovna oznaka šalje veliki signal Googleu, kao i drugim pretraživačima. Zato će pisanje SEO sadržaja uključivati pisanje optimizirane naslovne oznake. Zapamtite, oznake naslova se pojavljuju u rezultatima pretraživanja – ne pojavljuju se na vašoj stranici, kao što su oznake zaglavlja.

ključne riječi u naslovu. Title tagovi u SEO

Kada pišete naslovne oznake za svoj SEO sadržaj, želite da slijedite ove savjete:

  • Uključite svoju ključnu riječ
  • Zadržite veličinu oznake naslova na 55 znakova
  • Koristite svoju osnovnu ključnu riječ na početku, u odnosu na kraj, oznake naslova
  • Dodajte svoju srodnu ključnu riječ, ako je moguće

4. Koristite ključne riječi u oznake zaglavlja

Ako niste upoznati sa HTML-om, oznake zaglavlja pomažu čitaocima da vide o čemu se radi na vašoj stranici i da je pregledaju. Oznake zaglavlja su kao nazivi poglavlja u knjizi. Ako neko želi preskočiti na određenu temu, može koristiti vaše oznake zaglavlja da je pronađe.

Oznake zaglavlja se kreću od H1 do H6. Osim korisnika, oznake zaglavlja pomažu pretraživačima da razumiju vaš sadržaj. Zato je najbolja praksa tokom procesa pisanja SEO sadržaja optimizirati oznake zaglavlja s vašim osnovnim ili povezanim ključnim riječima.

Na primjer, post koji objašnjava prednosti i nedostatke sušija može imati sljedeće oznake zaglavlja:

  • H1: Prednosti i nedostaci sušija
  • H2: Prednosti sušija
  • H2: Nedostaci sušija

Uključivanjem ključne riječi ili dvije u zaglavlja vaše stranice, pretraživači će lakše identificirati temu vaše stranice, što znači preciznije rangiranje. Kao bonus, posjetiteljima web-mjesta uvelike olakšava prelistavanje vašeg sadržaja i pronalaženje onoga što žele.

5. Optimizirajte alt tekst slike za SEO

Iako većina posjetitelja stranice neće vidjeti vaše alt oznake na slici, one su neophodne za SEO. Pretraživači ne mogu obraditi vizualni sadržaj poput ljudskih očiju i oslanjaju se na ove opise kako bi odredili šta će se pojaviti na vašoj stranici. Korisnici sa oštećenim vidom se također oslanjaju na zamjenski tekst slike kako bi razumjeli vaš sadržaj i njegove vizualne elemente.

Kada svojoj slici dodijelite zamjenski tekst, slijedite ove savjete:

Opišite sliku tačno onako kako se pojavljuje, kao “sastojci za sushi”
Koristite osnovnu ključnu riječ ako je primjenjivo, poput “žena uči kako napraviti sushi”
Zadržite alternativni tekst slike na 125 znakova

6. Dodajte interne linkove unutar stranice koje koriste ciljanu ključnu riječ

Dobra praksa za kreiranje SEO sadržaja uključuje slanje internih linkova, ili linkova sa drugih stranica na vašem sajtu, na vaš najnoviji deo SEO sadržaja. Ovaj potez pomaže Googleu, kao i korisnicima, da indeksiraju vaš novi sadržaj i istraže vašu web lokaciju. Kao brzo osvježenje, postoje dva dijela internih veza:

Sama veza: veza je URL, kao što je “https://www.example.com/blog/new-blog-post/.”
Sidreni tekst: Tekst sidra je tekst koji predstavlja URL i koji se prikazuje korisnicima.
Vezu možete zamisliti kao adresu svoje ulice, “100 Blueberry Drive”, a sidreni tekst kao fizički opis vašeg doma, kao što je “Kuća sa plavim poštanskim sandučićem na Blueberry Drive-u”. Taj opis daje ljudima tačan opis kuda idu. Vaš sidro tekst bi trebao raditi isto. Trebalo bi precizno i pouzdano usmjeriti korisnike na novu stranicu.

7. Učinite svoj sadržaj korisnim za svoju publiku

Mnoge kompanije stvaraju sadržaj radi kreiranja sadržaja. Budući da kreiranje sadržaja zahtijeva konstantno kreiranje i objavljivanje, mnoge kompanije se fokusiraju na iznošenje sadržaja, a ne na kvalitet materijala. Ovaj način razmišljanja predstavlja problem jer je kvalitet sadržaja jedan od najvažnijih faktora koji utječu na uspjeh vašeg plana marketinga sadržaja.

Iako morate redovno proizvoditi sadržaj da bi bio efikasan, morate kreirati i sadržaj visokog kvaliteta. Smisao sadržaja je da angažujete svoju publiku i navedete članove vaše publike da čitaju ili gledaju što je više moguće vašeg sadržaja. Ako kreirate polovičan sadržaj, nećete vidjeti željene rezultate.

Kada kreirate dio sadržaja, on bi trebao imati neku upotrebu ili vrijednost da pruži svojoj publici. Dok razvijate dio sadržaja, zapitajte se kako on pruža vrijednost vašoj publici. Da li dajete korisne savjete, značajne informacije o procesu ili kako nešto učiniti? Svaki dio sadržaja treba imati određenu svrhu. Kada vaš sadržaj ima smisla, privući će više ljudi i zainteresovati ih za vaš sadržaj.

Također zadržava ljude duže na vašoj stranici, što šalje pozitivan signal Googleu da je vaša stranica vrijedna i informativna. Google će poboljšati vaše rangiranje kako bi pomogao većem broju ljudi da pronađu vaše korisne informacije. Ako želite da budete jedan od najuspješnijih kreatora SEO sadržaja, pobrinite se da svaki dio sadržaja ima svoju svrhu. Svojom kampanjom ćete postići bolje rezultate.

Ako želite znati kako uspješno napisati SEO sadržaj, slijedite ove savjete za čitljivost:

  • Koristite naslove da podijelite svoj tekst u odjeljke: Korištenje naslova će vam pomoći u stvaranju toka vašeg sadržaja. Ljudi će znati šta dalje očekivati. Ovo će održati vaš sadržaj organiziranim i omogućiti vašoj publici da preskoči na odjeljke koji su joj važniji.
  • Koristite bullet liste kada je to potrebno: Korištenje listi će pomoći u stvaranju protoka vašeg sadržaja. Ljudi će znati šta dalje očekivati. Ovo će održati vaš sadržaj organiziranim i omogućiti vašoj publici da preskoči na odjeljke koji su joj važniji.
  • Odaberite pravu boju fonta: Vaša publika ne može pročitati vaš tekst ako ga ne može vidjeti. Ako želite vidjeti najbolje rezultate sa svojom kampanjom, odaberite boju fonta koja je u suprotnosti s vašom pozadinom.
  • Odaberite pravu veličinu fonta: Veličina fonta je imperativ za čitljivost. Ako je vaš font premali, vaša publika ne može čitati vaš sadržaj i morat će zumirati i umanjiti da bi ga pročitala. Općenito, željet ćete zadržati veličinu fonta na minimalno 16 pt.
  • Podijelite svoj tekst na pasuse: Lakše se čitaju odlomci od 1-3 rečenice nego paragrafi od 6-7 rečenica. Možda će vaše stranice izgledati duže, ali će vaša publika vjerojatnije pročitati jer je manje zastrašujuća s manjim odlomcima.

Ukoliko želite povećati svoj organski promet, prodaju i biti prvi na Google kontaktirajte nas.