Marketing strategije, Oglašavanje

Kako kreirati uspješnu TikTok marketinšku strategiju

Moć TikToka se ne može podcijeniti. Osim što je alat za odugovlačenje za mnoge tinejdžere, aplikacija je imala dubok utjecaj na zvuk i kulturu u modernom svijetu — a pametna preduzeća posvuda traže da se uključe u akciju (i novac, naravno) putem TikTok marketinga. .

Mnogi momenti najvećih brendova na TikToku su slučajni. U jesen 2020., prodaja Ocean Spraya i Fleetwood Mac streamovi su naglo porasli nakon što je Nathan Apodaca pokrenuo #DreamsChallenge na dugoj dasci na posao.

Ali ne brinite. Čak i ako niste jedan od onih sretnih brendova koji slučajno naiđu na TikTok slavu, još uvijek možete izgraditi uspješno prisustvo na platformi. Nastavite čitati kako biste naučili kako postaviti TikTok za posao, kako se pozabaviti TikTok influencer marketingom i još mnogo toga.

Šta je TikTok marketing?

TikTok marketing je praksa korištenja TikToka za promociju brenda, proizvoda ili usluge. Može uključivati ​​različite taktike, poput influencer marketinga, TikTok oglašavanja i kreiranja organskog virusnog sadržaja.

TikTok marketing može pomoći preduzećima:

  • Povećajte svijest o brendu
  • Izgradite angažovane zajednice
  • Prodajte proizvode i usluge
  • Dobijte povratne informacije od kupaca i publike
  • Pružanje usluga korisnicima
  • Oglašavajte proizvode i usluge ciljanoj publici

Evo tri glavne vrste marketinških brendova koje koriste na TikToku:

TikTok influencer marketing
TikTok influencer marketing je veliki dio ekosistema aplikacije. Mega-zvijezde kao što su Charli D’Amelio, Addison Rae i Zach King mogu napraviti ogroman utjecaj na uspjeh poslovanja (desetine miliona korisnika gledaju njihov sadržaj svaki dan).

Ali za uspješan marketing nije vam potreban influencer visokog profila – pokušajte otkriti zvijezde u usponu ili influencere u svojoj niši. Na primjer, mali kozmetički brend sa sjedištem u Vancouveru mogao bi pretražiti hashtag #vancouvermakeup i pronaći influensere poput Sarah McNabb.

Kreiranje vlastitog TikToksa
Ova opcija vam daje najviše slobode. Kreirajte Business TikTok nalog za svoj brend (nastavite da skrolujete za detaljna uputstva korak po korak) i počnite da pravite sopstveni organski sadržaj.

Nebo je ovdje zaista granica—možete objaviti sve, od pokazivanja svojih proizvoda preko svakodnevnih videozapisa do plesnih izazova. Provedite malo vremena listajući svoju stranicu For You za inspiraciju.

Kako postaviti TikTok business račun?

TikTok je otvorio TikTok for Business čvorište u ljeto 2020. i uveo TikTok Pro nekoliko mjeseci kasnije.

Prvobitno je postojala razlika između ova dva – jedno je bilo za preduzeća, drugo za kreatore koji su pametni u rastu – ali pošto su oba centra pružala gotovo istu vrstu uvida, TikTok ih je na kraju kombinovao.

Sada je TikTok for Business jedini put. S poslovnim računom možete dodati više informacija svom profilu i pristupiti metrikama u stvarnom vremenu i uvidima u publiku.

Kako kreirati TikTok poslovni račun:

  1. Idite na svoju stranicu profila.
  2. Otvorite karticu Postavke i privatnost u gornjem desnom uglu.
  3. Dodirnite Upravljaj računom.
  4. U okviru Kontrola naloga izaberite Prebaci na poslovni nalog.
  5. Odaberite kategoriju koja najbolje opisuje vaš nalog—Tiktok nudi kategorije od umjetnosti i zanata do ličnog bloga do fitnesa do mašina i opreme.
  6. Onda možete dodati poslovnu web stranicu i e-poštu svom profilu i spremni ste za rad.

Kako kreirati TikTok marketinšku strategiju
TikTok trendovi mogu izgledati nasumično – sjećate se trenda plivanja za odrasle koji je preuzeo TikTok u ljeto 2021.? I ne postoji takva stvar kao što je sigurna marketinška strategija. Ipak, postoje legitimni koraci koje možete poduzeti da pomognete svom preduzeću da ga uništi u aplikaciji.

Evo kako da razvijete TikTok marketinšku strategiju koja je napravljena da se prilagodi na vašem TikTok putu.

Provedite neko vrijeme upijajući TikTok videozapise (početnici, počnite ovdje). Istražite različite funkcije dostupne u aplikaciji TikTok i zabilježite koji su filteri, efekti i pjesme u trendu. Pripazite na Branded Hashtag izazove, koji u osnovi uključuju pjesmu, plesne pokrete ili zadatak koji članovi imaju izazov da rekreiraju (u suštini, TikTok-ov okret na sadržaju koji generiraju korisnici). Nemojte zanemariti ni TikTok Duets funkciju.

Pročitajte i o TikTok algoritmu. Razumijevanje načina na koji TikTok rangira i prikazuje videozapise na kartici Za vas može informirati vaš sadržaj, hashtag i strategiju angažmana.

Ovdje možete saznati kako algoritam funkcionira. Također možete ažurirati sve stvari u TikToku pohađanjem kurseva u TikTok Business Learning Centru.

Definirajte svoju ciljnu publiku
Do koga se nadate da ćete doći na TikToku? Prije nego počnete stvarati sadržaj, saznajte više o demografiji TikTok-a i identificirajte one koji bi mogli biti zainteresirani za vaš brend.

TikTok je najpopularniji među tinejdžerima, ali bilo bi pogrešno otpisati TikTok kao aplikaciju za tinejdžere. Grupa od 20-29 godina prati blisko iza tinejdžera u SAD-u. U Kini, “glam-masi” pokazuju da moda postaje samo bolja s godinama. Želite proširiti svoj doseg u Indiji? Možda želite da razmislite. Aplikacija za dijeljenje videa je tamo zabranjena od juna 2020.

Objavljujte redovno
Izrada kalendara sadržaja – i pridržavanje ga – ključ je za uspješnu strategiju društvenih medija. Vaš kalendar sadržaja u TikTok-u izgledat će slično kalendaru iz stvarnog života, ali umjesto „Večera s tatom“ i „Pseći polurođendan“ planirat ćete stvari poput „Idi uživo“ ili „Novi video“. Postoji mnogo alata za početak (napravili smo besplatni predložak kalendara društvenih medija).

Pratite svoj napredak
Analitika nije samo savršena početna tačka za marketing na TikToku: ona je i jednostavan način da procijenite da li vaše strategije funkcionišu ili ne. Prijavite se barem jednom mjesečno i provjerite postižete li svoje ciljeve.

Ako niste, razmislite o testiranju različitih vrsta postova—možda očigledna reklama za Arkells nije tako uvjerljiva kao video na kojem muzičar udara svog kolegu člana orkestra svojim bubnjem (ovi TikToksovi imaju manje od 600 i više od 1,4 miliona pregleda).