Iz našeg iskustva, velik broj tvrtki prije izrade web stranice zanemaruje SEO. Nakon što izrade web stranicu pokušavaju ugasiti “požar” angažirajući SEO agenciju.
Ono što tada u našim analizama vidimo jest da agencija koja je radila web nije ni djelić pažnje posvetila razumijevanju što se pretražuje i na koji način, a kamoli strukturi i arhitekturi web stranice.
SEO nije zeleno svjetlo na “semaforu”
Osim navedenog, mnoge agencije obećavaju napraviti SEO za klijenta, ali zapravo postavljaju određene dodatke (dodatke) koji koriste “semafore” kako bi pokazali koliko je SEO optimizacija dobra. SEO ne može biti zeleno svjetlo na semaforu, SEO je nešto puno veće od dodatka.
SEO nije “one time job”
SEO je proces koji traje, a ne „jednokratni zadatak“. SEO alati nam mogu olakšati rasuđivanje, ali SEO alati ne bi značili ništa bez ljudskog razumijevanja i akcije. SEO stručnjak treba da uradi analizu, istraživanje i prije odabira strategije dobro zna kako korisnici pretražuju.
Redizajn i SEO
Iako je agencija izradila vrlo atraktivan dizajn web stranice, uzaludan je svoj trud i trud vlasnika stranice. Mnogi će se zapitati zašto uzalud? Rasipamo vrhunski dizajn koji nije funkcionalan ili ga niko neće vidjeti jer se web stranica ne može pronaći na tražilicama.
Još jedna uobičajena greška prilikom redizajniranja web stranice ili migracije na novi CMS je promjena URL-ova bez 301 preusmjeravanja. U ovom slučaju, ako je web stranica imala promet, obično postoji pad za više od 50% u odnosu na trenutak prije prelaska na novi CMS ili redizajn web stranice.
Kako mi pristupamo SEO optimizaciji?
Brinemo se da osim SEO optimizacije, ispunimo i druge uslove koji bi mogli unaprijediti online poslovanje naših klijenata. Dakle, ne obraćamo pažnju samo na SEO, već i na pisanje tekstova, UX i CRO.
Dešava se da klijent samo želi povećati promet na web stranici, a mi takve projekte ne prihvatamo jer nije problem dovesti promet na web stranicu, već je umjetnost taj promet kanalisati i pretvoriti u konverzije.
Prvi koraci SEO-a
Kada gradite kuću, prvo postavljate temelje, tako da u SEO optimizaciji prvo morate postaviti temelje, a to je tehnički SEO. Ako imamo dobre temelje, lakše i sigurnije ćemo izgraditi veću kuću, pa povećajte projekat.
Prilikom analize i implementacije poboljšanja želimo uticati na brzinu učitavanja web stranica, ispravan izgled URL-ova, www i ne-www verzija, indeksiranje web stranica, optimizaciju datoteke XML mape, uvođenje SSL protokola, prilagođenost mobilnim uređajima, ispravan izbor web strukture web lokacija, rješavanje duplikata sadržaja i još mnogo toga. Višejezične web stranice također zahtijevaju optimizaciju hreflang.
Saznajte više o tehničkom SEO-u na: Vodič za tehnički SEO.
On-site optimizacija
Nakon tehničkog rada, moramo provjeriti našu analizu pretraživanja kako bismo bili sigurni da smo 100% sigurni da su naše odredišne stranice ili blogovi relevantni za svrhu pretraživanja i očekivane rezultate. Također istražujemo konkurenciju i po potrebi prilagođavamo sadržaj na web stranici popunjavanjem traženog obrasca.
“Zbog dugogodišnjeg iskustva i velikog broja projekata, imamo razumijevanje za ponašanje korisnika i lako možemo utvrditi da li landing stranica ispunjava sve potrebne zahtjeve. “
Više o namjeri pretraživanja na: Namjera pretraživanja.
Odabir SEO strategije
U većini slučajeva vlasnici web stranica ne razumiju razliku između blogova i odredišnih stranica, pa u takvim slučajevima prave najveće greške. Opet, blogovi služe informativnoj svrsi za pretragu, dok odredišne stranice služe transakcijskoj svrsi (kupovini). Često sadržaj odredišne stranice završi na blogu i obrnuto. Zatim treba napraviti detaljnu analizu kako bismo mogli uticati na postojeće stanje i pripremiti novu strategiju.
Često čujemo od klijenata „da nam je agencija rekla da pišemo blogove i da će SEO doći sam“. Ovo je potpuno pogrešno tumačenje SEO-a. Zbog lošeg izbora SEO strategije, klijent će uložiti vrijeme i novac u sadržaj, ali neće postići rezultate.
Prilikom pisanja blogova ili izrade landing stranica, vlasnici web stranica ne razmišljaju o broju i količini mjesečnih pretraga određenih ključnih riječi, već ključne riječi biraju po vlastitom nahođenju. Prema našem iskustvu, ovo se pokazalo kao izuzetno loša strategija.
Kako riješiti ove probleme?
Pažljivo birajte agenciju koja će voditi vašu web stranicu, imajući na umu da iza njih stoje uspješni projekti i rezultati. Uključite SEO stručnjake u dizajn web stranice prije dizajniranja web stranice kako biste kasnije uštedjeli novac. Od samog početka, mnogi žele da uštede na SEO-u, ali iskreno, to nije ušteda. Mnogo je jeftinije ugraditi SEO prije kreiranja web stranice nego nakon kreiranja. Ako uključimo SEO stručnjake nakon izrade web stranice, oni će sigurno imati više zadataka za agenciju koja je izradila web stranicu.
Važno je podsjetiti vas: SEO je kontinuiran proces i potrebna su stalna tehnička poboljšanja i optimizacija on-site. Google algoritmi se razvijaju i potrebno ih je pratiti, a i konkurencija se razvija, stoga je potrebno stalno utjecati na SEO. Imajte na umu, ako ste napravili dobre temelje i odabrali idealnu SEO strategiju, rezultati mogu doći puno brže.
Ponovimo: Budite mudri i uključite nas u proces izrade web stranice kako biste imali što manje glavobolja kasnije i odlične SEO rezultate na samom početku.
Mi smo stručnjaci za SEO s dugogodišnjim iskustvom i ogromnim brojem uspješnih projekata.