Društvene mreže za oglašavanje? Bez obzira koju društvenu mrežu odaberete, marketing na društvenim mrežama je vrlo profitabilan i moćan i namijenjen je poduzetnicima koji tek počinju, kao i onima koji svoj posao vode dugi niz godina.
Oglašavanje na društvenim mrežama
- skraćuje put do ciljane publike
- povećava prodaju
- svijest o brendu i
- dovodi do većeg broja posjeta vašoj web stranici.
Stoga ne čudi što se sve više poduzetnika odlučuje za oglašavanje na društvenim mrežama.
Bez obzira u kom sektoru vašeg poslovanja poslujete, želite da znate koja je platforma najprikladnija za oglašavanje vašeg proizvoda ili usluge? Oglašavanje na društvenim mrežama može biti prilično skupo ako niste dovoljno upoznati s načinom oglašavanja i nemate dovoljno znanja. Da biste postigli najbolje rezultate, morate uložiti u prave oglase na pravoj društvenoj mreži.
U Bosni i Hercegovini više od polovine stanovništva koristi Facebook, u privatne ili poslovne svrhe. Oglašavanje na društvenim mrežama pa samim tim i oglašavanje na Facebooku je mnogo jeftinije od starih načina oglašavanja, a Facebook oglašavanje može imati veliki doseg.
Ima li smisla koristiti društvene mreže za oglašavanje?
Što je oglas detaljniji, to će manje novca biti potrebno za oglašavanje, a Facebook kampanja će biti uspješnija.
Uspješna reklamna kampanja počinje od kraja, tj. od poznavanja cilja.
Mogu biti dva cilja: prikupljanje sljedbenika ili pozivanje na akciju.
Cilj okupljanja putnika je izgradnja baze pratilaca vaše kompanije, čiji je krajnji cilj opet profit.
Poziv na akciju – vrši se pomoću dugmeta ispod oglasa koji poziva korisnika da sazna više o temi ili da nešto kupi.
Instagram
Instagram je platforma koja najviše utiče na kupovne navike korisnika. Najvjerovatnije su to donijeli razni utjecajni ljudi koji svoj posao rade odlično.
Za kreiranje oglasa
- potrebna je kreativnost
- otvoren za vas
- analitičke sposobnosti.
- Pisanje teksta za oglase je složen proces koji se sastoji od istraživanja, dizajna teksta i lekture. Da bi vaši oglasi bili uspješni, jedan od preduslova je da imate privlačan vizual koji će privući pažnju pažljivo ciljane publike.
Instagram je trenutno najpopularnija aplikacija za obradu fotografija i videa koja omogućava korisnicima širom svijeta da podijele svoja iskustva sa prijateljima. Instagram je sigurno najbrže rastuća društvena mreža u posljednjih nekoliko godina. Za razliku od Facebooka, Instagram je isključivo vizuelna društvena mreža.
Šta to znači ? Vizuelni aspekt, fotografija ili video, može privući mnogo više pratilaca od suhog teksta na stranici.
Instagram je mreža mlađih generacija, nije pogodna za svaki posao, ali svakako prisustvo na takvoj platformi može mnogo pomoći vašem poslovanju. Sadržaj treba često objavljivati kako bi se stvorili vjerni sljedbenici koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce.
Mogu biti dva cilja: prikupljanje sljedbenika ili pozivanje na akciju. Cilj okupljanja pratilaca je izgradnja baze pratilaca vaše kompanije, čiji je krajnji cilj, opet, profit.
Poziv na akciju – vrši se pomoću dugmeta ispod oglasa koji poziva korisnika da sazna više o temi ili da nešto kupi.
Instagram oglašavanje
Instagram je platforma koja ima najveći uticaj na kupovne navike korisnika. Najvjerovatnije su to donijeli razni influenseri koji odlično rade svoj posao. Za kreiranje oglasa potrebna je kreativnost, otvori pred sobomanalitičke sposobnosti.
Pisanje teksta za oglase je složen proces koji se sastoji od istraživanja, dizajna teksta i lekture. Da bi vaši oglasi bili uspješni, jedan od preduslova je da imate atraktivan vizual koji će privući pažnju pažljivo ciljane publike.
Instagram je trenutno najpopularnija aplikacija za obradu fotografija i videa koja omogućava korisnicima širom svijeta da podijele svoja iskustva sa prijateljima. Instagram je definitivno najbrže rastuća društvena mreža u posljednjih nekoliko godina. Za razliku od Facebooka, Instagram je isključivo vizuelna društvena mreža.
Šta to znači ? Vizuelni aspekt, fotografija ili video, može privući mnogo više pratilaca od suhog teksta na stranici.
Instagram je mreža mlađih generacija, nije pogodna za svaki posao, ali je sigurno da prisustvo na ovakvoj platformi može uvelike doprinijeti vašem poslovanju. Potrebno je često objavljivati sadržaje i na taj način stvoriti lojalne pratioce koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce. Stvarate snažnu vezu sa pratiocima na Instagramu. Kada je u pitanju povezivanje sa publikom, većina misli na Facebook. I to je to. Međutim, na Instagramu su korisnici dvostruko aktivniji i dvostruko angažiraniji.
Uz toliko posvećenosti, Instagram je savršena platforma za povezivanje s korisnicima, dobijanje povratnih informacija i podsticanje onlajn razgovora.
Sve što trebate učiniti je podijeliti fotografiju novog proizvoda, pitati korisnike što misle i čekati komentare.
Na Instagramu stvarate povjerenje i imidž brenda. Odlična stvar je što na Instagramu možete na potpuno neformalan način podijeliti svakodnevna iskustva vašeg poslovanja. Po nekom nepisanom pravilu, kod publike najbolje idu fotografije iza kulisa i fotografije zaposlenih.
Facebook
Prednosti oglašavanja na Facebooku:
- Lako ste dostupni kupcima
- Imate zajednicu ljudi koji su vaša ciljna grupa
- Lakša i brža prodaja
Vaša Facebook stranica je važan dodatak uspješnom poslovanju i možete je koristiti na način koji je za vas najproduktivniji.
Kako precizno ciljati svoju publiku?
Odredite šta je zajedničko mojim idealnim kupcima?
Koliko imaju godina i gdje žive?
Zašto bi im se moglo svidjeti ono što nudim?
Na taj način nećete gubiti vrijeme, energiju i novac na kupce do kojih vam nije stalo i koji nisu vaši potencijalni kupci. Ima li Facebook drugačiji pristup putem mobilne aplikacije nego putem web pretraživača na računaru? Jedina razlika je u izgledu i cjelokupnom dizajnu. Facebook je savršeno optimiziran za desktop i mobilnu upotrebu.
Instagramu, s druge strane, nedostaje desktop iskustvo. Postoji niz ograničenja za korisnike prilikom prijave putem računara. Na primjer, ne možete jednostavno objavljivati fotografije, uređivati postojeće postove ili gledati Instagram priče na Instagramu putem svog računara.
Oglasi
Možete kreirati različite oglase na Facebooku. Međutim, iako vam svako može dati odlične rezultate, vrlo je važno da prilikom kreiranja Facebook kampanje postavite cilj koji želite postići. Kada kreirate Facebook kampanju, Facebook Ads Manager vam nudi nekoliko opcija za određivanje cilja koji želite postići prilikom kreiranja oglasa.
Kreiranje Facebook oglasa znači izdvajanje određene količine novca za kreiranje Facebook kampanje za postizanje vašeg cilja. Izuzetno je važno postaviti Facebook marketinšku strategiju kako biste pravilno plasirali i odredili oglase koji se odnose na vaš proizvod ili uslugu. Na cijenu Facebook oglasa utiču neki od sljedećih faktora:
- Cilj oglasa
- Vrsta i iznos ponude
- Publika
- Relevantnost oglasa
- Vaša industrija
Kreiranje Facebook oglasa zahtijeva znanje, stručnost i obrazovanje kako biste plasirali najrelevantnije oglase prema ciljnoj grupi koja ima interes u vašem području djelovanja.
Oglašavanje koje svakako daje odlične rezultate je kombinacija Facebook i Instagram oglasa.