Najbolji način da Jane zaradi više potencijalnih klijenata i prihoda je da nauči kako povećati organski promet. Ako Jane može naučiti strategije za povećanje organskog prometa, može poboljšati učinak svoje trgovine na mreži. Na sreću za Jane i tebe, imamo informacije potrebne da naučimo kako povećati organski promet na svojoj web stranici i uspjeti u 2022.
1. Optimizirajte svoje stranice za ljude, a ne za pretraživače
Kako povećati organski promet? Ova greška je često jedna od najvećih koje kompanije prave kada pokušavaju da povećaju organski saobraćaj na svojim sajtovima, a 2022. ovaj savet je veoma važan. Pošto pretraživači određuju rangiranje vaših rezultata pretrage, mnoge kompanije će pokušati da optimizuju svoje sajtove kako bi zadovoljile pretraživače. Realnost je, međutim, da se pretraživači obraćaju korisnicima kako bi im pomogli u određivanju ranga stranice. Pretraživači poput Googlea gledaju metriku uključujući vrijeme zadržavanja, posjećene stranice i još mnogo toga, što sve ukazuje na to koliko korisnik uživa u vašoj web-lokaciji. Ako se neko dugo zadržava na vašoj web stranici ili posjeti desetine stranica, to znači da je vaša stranica korisna i relevantna. Ali ako vaša web lokacija nije optimizirana za vašu publiku, riskirate da odskače od vaše stranice, što dovodi do nižeg ranga u rezultatima pretraživanja i manje organskog prometa. Kako biste spriječili da se ovaj scenario dogodi, prvo se morate fokusirati na pisanje za ljude. Ako pišete jezikom i stilom koji ima smisla za vašu publiku, duže ćete zadržati ljude na svojim stranicama. Pisanje za ljude će dovesti do poboljšanja rangiranja, a kao rezultat, pomoći će vam da povećate organski promet na vašoj web stranici.
2. Kako povećati organski promet uz pomoću blogova?
Ako želite povećati promet organske pretrage, počnite kreiranjem bloga. Bloganje je izuzetno korisno za vaše poslovanje jer vam pomaže da dosegnete svoju ciljnu publiku i podstaknete organski promet za vaše poslovanje, kao i da povećate povjerenje i autoritet vaše stranice. Kada pišete blog, dijelite vrijedno znanje koje vaša publika želi. Kada traže ove informacije pomoću relevantne ključne riječi koju ciljate, pronalaze vašu web-lokaciju i provjeravaju vašu objavu. Omogućava vam da privučete više potencijalnih klijenata na svoju stranicu jer im pružate korisne informacije koje traže. Bloganje zahtijeva redovno objavljivanje sadržaja, ali redovno objavljivanje također vam omogućava da kontinuirano usmjeravate organski promet na svoju web stranicu. Dakle, koje vrste blogova možete kreirati? Možete kreirati brojne tipove blogova, uključujući:
- Informativni blogovi
- Blogovi sa uputstvima
- Liste
- I više
Bez obzira na format vašeg bloga, kritični dio je da posjetiteljima pružite relevantne informacije. Uvijek možete provjeriti i vidjeti koje su web stranice trenutno visoko rangirane za temu i ključnu riječ na koju se fokusirate, tako da možete dobiti ideju o vrsti informacija koje ćete integrirati u svoj blog post.
3. Optimizirajte sadržaj – povećajte promet
Ako želite povećati organski promet na svojoj web stranici, poželjet ćete optimizirati svoj sadržaj da se pojavi u istaknutom isječku. Istaknuti isječak je okvir koji se pojavljuje na vrhu rezultata pretraživanja i pruža korisnicima direktan odgovor na njihov upit.
Dakle, kako vam dobijanje istaknutog isječka može pomoći da povećate organski promet? Najbolji rezultat organske pretrage ostvaruje 34% klikova. Kada ubacite istaknuti isječak u miks, stopa klikanja (CTR) prve pozicije pada za 8%. Dakle, kada je istaknuti isječak prisutan, više ljudi će kliknuti na listu. Sada vjerovatno razmišljate, “kako da dobijem ovu poziciju istaknutog isječka?” Ne postoji jedan jasan način da zaradite poziciju istaknutog isječka, ali postoje strategije koje možete slijediti da povećate svoje šanse za rangiranje na ovom mjestu. Evo dva glavna načina optimizacije za istaknute isječke:
- Korišćenje lista sa nabrajanjem ili numerisanih lista za direktan odgovor na upit: Liste sa nabrajanjem i brojevima su odličan način da se postigne pozicija istaknutog isečka. To ne znači da biste trebali zatrpati svoju stranicu listama, već pronađite odgovarajuća mjesta da ih integrirate.
U ovom primjeru možete vidjeti da web stranica direktno odgovara na pitanje. Napominju kako bi se uvjerili da mašina za pranje posuđa ima dovoljno mjesta, pogledajte veličinu korpe za srebrni pribor i procijenite broj polica. Ovaj istaknuti isječak daje direktan odgovor na upit. Dakle, da biste povećali svoje šanse da se pojavite u istaknutom isječku, morate se usredotočiti na davanje odgovora jasno i direktno. Osim toga, također je ključno da svoju ključnu riječ integrirate u odjeljak koji želite optimizirati za svoj istaknuti isječak, tako da imate veće šanse da zaradite mjesto.
4. Ubacite relevantne ključne riječi na svoju stranicu
Pitate se kako možete povećati organski promet na druge načine? Naš sljedeći savjet za privlačenje većeg prometa na vašu stranicu je da integrirate relevantne ključne riječi na vašu web lokaciju. Ključne riječi igraju važnu ulogu u pomaganju da se vaše stranice pojave ispred relevantnih potencijalnih klijenata. Morate odabrati prave ključne riječi za ciljanje kako bi vaša najkvalificiranija i najzainteresovanija publika mogla pronaći vaš sadržaj. Recimo da posjedujete kompaniju za organsko čišćenje. Ne bi imalo smisla da pokušavate da se rangirate za ključne riječi poput “ženska odjeća” ili “najbolje mašine za pranje sudova na tržištu”.
Čak i ako ove ključne riječi potaknu tonu prometa, one neće privući promet koji će kliknuti na vaše oglase. Umjesto toga, fokusiranje na relevantne ključne riječi, kao što su „zelena industrijska sredstva za čišćenje“ ili „kompanija za organsko čišćenje“, privući će relevantan promet na vašu stranicu. Budući da se rangirate u relevantnim rezultatima pretraživanja, vjerovatno ćete privući relevantniji promet na svoju web lokaciju. Relevantne ključne riječi za svoju stranicu možete pronaći na sljedeći način:
- Provođenje istraživanja ključnih riječi korištenjem alata za istraživanje ključnih riječi
- Fokusiranje na pojmove vezane za industriju
- Fokusiranje na duge ključne riječi (3+ riječi)
5. Kreirajte primamljivu naslovnu oznaku i meta opis
Kada korisnici izvrše pretragu i pronađu vaš unos u rezultatima, prvo što vide je naslovna oznaka i meta opis. Ako ih ne privučete sa te dvije komponente, propuštate vrijednu priliku da povećate organski promet na vašoj web stranici.
Vaša naslovna oznaka i meta opis mogu biti razlog zašto neko klikne (ili ne klikne) na vaš unos. Međutim, ako optimizirate ove dvije komponente, možete potaknuti više ljudi da kliknu na vašu stranicu, što dovodi do povećanja organskog prometa.
Za svoju oznaku naslova… Fokusirajte se na to da bude unutar 60 znakova. Također ćete htjeti integrirati svoju ključnu riječ na početku, tako da pretraživači i pretraživači znaju da je vaš unos relevantan. Učinite svoju naslovnu oznaku zabavnom i primamljivom da potaknete klikove!
Za vaš meta opis… Neka bude unutar 160 znakova. Integrirajte svoju osnovnu ključnu riječ u meta opis i želite da budete sigurni da daje vašoj publici uvid u ono što može očekivati na vašoj stranici.
6. Kako povećati organski promet uz pomoću društvenih mreža?
Ako se oslanjate isključivo na taktike optimizacije pretraživača (SEO) koje će vam pomoći da povećate organski promet, propuštate druge vrijedne metode koje će vam pomoći da privučete više prometa. Marketing na društvenim mrežama pruža još jednu odličnu priliku da dovedete korisnike na svoju web lokaciju povezivanjem na postove na blogu ili stranice sa člancima. Svoje stranice možete dijeliti na svom profilu na društvenim mrežama kako biste pomogli privlačenju organskog prometa na svoju stranicu. Ne samo da vraća vaše pratioce na vašu web stranicu, već i ako podijele vašu objavu, pokreće novi promet na vašu stranicu.
7. Zaradite povratne veze – backlinkove
Ako želite povećati organski promet izvan optimizacije na vašoj web stranici, imamo odličnu strategiju za vas: Zaradite povratne veze. Povratne veze su veze ka vašoj web stranici sa drugih vanjskih stranica. Ove veze pomažu jačanju povjerenja i autoriteta vaše web stranice u vašoj industriji. Povratne veze povećavaju organski promet na dva načina. Prvo, neko ko odabere link do vaše stranice na svojoj stranici vodi do prometa sa svoje web stranice na vašu web stranicu. Dakle, ako blog za recenzije vodi do vaše picerije u postu na blogu o vrhunskim pizzerijama, svako ko klikne na tu vezu do vaše stranice postaje novi promet za vaše poslovanje. Osim toga, zarada vjerodostojnih povratnih veza pomaže u jačanju vašeg povjerenja i autoriteta, što povećava vaš rang. Dakle, kako možete zaraditi više povratnih veza? Najbolji način da zaradite povratne veze je kreiranje relevantnog sadržaja vezanog za industriju.
8. Ponovo optimizirajte stari sadržaj
Posljednja strategija koju ćemo razmotriti za povećanje organskog prometa je ponovna optimizacija starog sadržaja. Kada objavite sadržaj, on može vremenom postati zastario. Možda nećete privući toliko prometa na svoju web stranicu jer vaša konkurencija ima više ažuriranih stranica. Ako želite povećati promet organskog pretraživanja na ovim stranicama, počnite tako što ćete ih ponovno optimizirati. Ponovna optimizacija starog sadržaja omogućava vam da udahnete svjež život stranicama na vašoj web-lokaciji koje ne rade dobro.
Dakle, šta podrazumijeva ponovna optimizacija? To će zavisiti od stranice. Za neke stranice, samo ažuriranje informacija na njima može vam pomoći da povećate organski promet. Vaša industrija se može promijeniti, a informacije na stranici više neće postati relevantne, tako da morate ažurirati sadržaj kako bi odražavao trenutne standarde. Trebali biste pogledati da ažurirate stvari kao što su:
- Datumi
- Statistika
- Zastarjele informacije
- Struktura vaše stranice zasnovana na namjeri korisnika