Vodič za Shopify SEO

Vodič za Shopify SEO, kako rangirati na Google? Već neko vrijeme imate svoju Shopify web lokaciju, ali ste razočarani prometom koji dolazi na vašu web stranicu. Osjećate se kao da ne ostvarujete onoliko prometa koliko ste se nadali ili se vaša prodaja ne povećava. Ako vam je ovo poznata situacija, morate uložiti u optimizaciju za pretraživače (SEO).

Shopify SEO pomaže vašoj web stranici da se rangira u pravim rezultatima pretrage, tako da možete povećati promet i povećati prodaju za svoje poslovanje.

U ovom Shopify SEO vodiču ćemo pokriti:

  • Šta je Shopify SEO?
  • Zašto da radim SEO za Shopify?
  • 9 Shopify SEO savjeta za povećanje prometa

Želite li vidjeti gdje se trenutno nalazi SEO vaše web stranice? Koristite našu besplatnu SEO provjeru da biste stekli uvid u trenutne SEO performanse vaše web stranice i kako možete poboljšati svoju web stranicu kako bi se bolje rangirala u rezultatima pretrage!

Šta je Shopify SEO?

Shopify SEO je proces optimizacije vaše Shopify web stranice kako bi se bolje rangirao u rezultatima pretraživanja kako bi se povećao promet i potencijalni kupci. Ova strategija obuhvata brojne strategije koje vam pomažu da pružite bolje korisničko iskustvo koje dovodi relevantnije potencijalne klijente na vašu web stranicu.

Vodič za Shopify SEO

3 prednosti SEO za vašu Shopify prodavnicu

Dalje u ovom Shopify SEO vodiču, hajde da pričamo o prednostima ulaganja u Shopify SEO. Možda niste sigurni zašto je to isplativa investicija za vaš posao. Evo tri značajne prednosti SEO-a za Shopify:

1. Shopify SEO vam pomaže da se rangirate u relevantnim pretragama

Jedan od najvećih razloga da napravite SEO za svoju Shopify prodavnicu je taj što vam pomaže da se rangirate u relevantnim rezultatima pretraživanja. Kada ljudi žele pronaći vaše proizvode ili usluge, obraćaju se pretraživačima kako bi im pomogli da pronađu pravu kompaniju.

Preko 80% kupaca istražuje proizvode na mreži, a mnogi od njih se obraćaju tražilicama da im pomognu da započnu. Ako vaša web stranica nije optimizirana za relevantna pretraživanja, ljudi će pronaći web stranice vaših konkurenata prije vaših.

To uzrokuje da propustite relevantan promet za vaše poslovanje.

2. Shopify SEO vam pomaže da povećate kvalifikovani promet na vašoj web stranici

Kada radite Shopify SEO, pomažete svom poslu da poveća promet na vašoj web stranici. Budući da SEO uključuje optimizaciju za relevantne ključne riječi, pomažete vašem poslovanju da se pojavi u povezanim rezultatima pretraživanja.

Pošto ljudi koji pretražuju te pojmove imaju interes za ono što nudite, oni će posjetiti vašu web stranicu. Kao rezultat toga, na svoju web stranicu dovodite ljude koji žele ono što nudite i koji mogu uhvatiti relevantnije potencijalne klijente kako biste ga uveli u prodaju.

3. Shopify SEO vam pomaže da zaradite više prodaje i prihoda

Jeste li znali da organski promet donosi preko 40% prihoda ? SEO je moćna strategija koja vam pomaže da uhvatite kvalifikovane potencijalne klijente koji se pretvaraju u prodaju.

Ako neko pronađe vašu web stranicu u rezultatima pretraživanja i provjeri je, možda će mu se svidjeti ono što nudite. Kao rezultat toga, oni kontinuirano rade s vašim poslom kako bi saznali više o vašim proizvodima ili uslugama. Kada su spremni za konverziju, na kraju biraju vaše poslovanje.

To dovodi do povećanja prodaje i prihoda vašeg poslovanja.

Kako napraviti SEO za svoju Shopify Store: 9 savjeta za uspjeh

Spremni da zaronite u neke Shopify SEO savjete? Evo nekih od onih koje ćemo pokriti:

  1. Integrirajte SEO aplikaciju u svoju web stranicu
  2. Optimizirajte svoju Shopify web stranicu za relevantne ključne riječi
  3. Poboljšajte vrijeme učitavanja vaše web stranice
  4. Dodajte interne veze na svoju Shopify web stranicu
  5. Uklonite duplirani sadržaj sa svoje Shopify stranice
  6. Optimizirajte svoje naslovne oznake i meta opise
  7. Optimizirajte svoje URL-ove
  8. Poboljšajte strukturu web stranice vaše trgovine
  9. Ponudite Shopify kolekcije

Nastavite čitati da saznate više!

1. Integrirajte SEO aplikaciju u svoju Shopify web stranicu

Jedan od najboljih načina da optimizirate SEO za Shopify trgovine je da integrirate SEO aplikaciju u vašu web stranicu. SEO aplikacije vam pomažu da izvršite osnovne SEO funkcije tako da možete pomoći svojoj web stranici da se rangira u rezultatima pretraživanja.

Možete koristiti SEO aplikacije kao što su:

  • SEO Optimizer : Ova aplikacija vam pomaže da optimizirate slike i promijenite oznake web stranice.
  • Plug In SEO : Ova aplikacija vam pomaže da otkrijete načine da poboljšate SEO rezultat vaše Shopify trgovine i povećate rangiranje vašeg poslovanja.
  • SEO Manager : Ova aplikacija vam pomaže da upravljate neispravnim vezama, dobijete prijedloge ključnih riječi i dobijete uvid iz vaše analitike.

Možete pretraživati ​​Shopify-ovu trgovinu aplikacija kako biste pronašli prave aplikacije za SEO potrebe vaše web stranice.

2. Optimizirajte svoju Shopify web stranicu za relevantne ključne riječi

Ključna komponenta ovog Shopify SEO vodiča su ključne riječi. Ključne riječi su ono što korisnici pretražuju kako bi pronašli vašu web stranicu u rezultatima pretraživanja. Ako ne optimizirate svoju web stranicu za relevantne uvjete, propustit ćete vrijedan promet za vaše poslovanje.

Da biste osigurali da se vaša web stranica rangira za relevantne rezultate, morate provesti istraživanje ključnih riječi . Istraživanje ključnih riječi pomoću alata kao što je Ahrefs pomoći će vam da identificirate primjenjive termine za integraciju u vašu web stranicu.

Vodič za Shopify SEO

3. Poboljšajte vrijeme učitavanja vaše web stranice

Jeste li znali da web stranice koje se sporo učitavaju koštaju kompanije više od 2,6 milijardi dolara gubitka prihoda godišnje? Ljudi ne žele čekati da se vaša web stranica učita da bi dobili informacije, vidjeli vaše proizvode ili dobili kontakt informacije. Web stranica koja se brzo učitava ključna je za održavanje zadovoljnih posjetitelja web stranice.

Zato je sljedeći savjet koji ćemo pokriti na ovoj listi Shopify SEO savjeta poboljšanje vremena učitavanja vaše web stranice . Poboljšanje brzine učitavanja pomaže da klijenti budu uključeni u vaše poslovanje, tako da kupuju vaše proizvode ili koriste vaše usluge.

Ovaj zadatak je težak sa Shopifyjem jer radite na njihovim serverima i predlošcima. Postoji nekoliko koraka koje možete poduzeti da poboljšate svoj Shopify SEO:

  • Uklonite Shopify aplikacije koje ne koristite: Kada napravite svoju web stranicu, dodajete brojne Shopify aplikacije kako biste kreirali funkcionalnost koja vam je potrebna za svoju web stranicu. Pregledajte svoje aplikacije i uklonite sve koje ne koristite ili ne trebate za svoju web stranicu.
  • Koristite fontove sigurne na webu: Iako vam zabavni i fensi fontovi mogu dati stilski štih, oni također zagrijevaju vašu web stranicu. Držite se fontova sigurnih za web kako biste osigurali da ne usporite svoju web stranicu.
  • Komprimirajte slike vaše web stranice: Teški slikovni fajlovi mogu usporiti vašu web stranicu. Koristite alat za kompresiju slika kao što je io da biste olakšali opterećenje vaših slika.

Kada poboljšate vrijeme učitavanja svoje web stranice, pružate bolje iskustvo svojoj publici. Kao rezultat toga, oni ostaju više angažirani na vašoj Shopify web stranici, što vam pomaže da zaradite više potencijalnih klijenata i prodaje.

Kada radite SEO za Shopify, želite osigurati da dodate interne veze na svoju web stranicu. Interne veze su veze ka drugim stranicama na vašoj web stranici unutar vaših vlastitih web stranica.

Pronađite mogućnosti povezivanja na relevantne stranice unutar vašeg teksta dok kreirate sadržaj. Ne forsirajte interne veze da pokušaju da se stranice rangiraju. Želite da odaberete sidreni tekst koji je prirodan i opisuje stranicu na koju se povezuje.

Na primjer, ako kreirate post na blogu o osnovnim stvarima za kampiranje i spomenete šatore, možete povezati svoj drugi post na blogu o tome kako pronaći najbolji šator.

Integriranje internih linkova na stranice na vašoj web stranici pomoći će vašim stranicama da se rangiraju u relevantnim rezultatima pretraživanja tako da možete usmjeriti promet na svoju web stranicu.

5. Uklonite duplikat sadržaja

Kada prvi put počnete graditi svoju web stranicu, stalno dodajete nove stranice na svoju web stranicu kako biste pojačali svoje prisustvo na mreži. U ovom procesu možete kreirati dvije izuzetno slične stranice na različitim URL-ovima – ova instanca je poznata kao duplirani sadržaj .

Duplikat sadržaja je štetan za vašu Shopify web stranicu jer stvara zabunu kod tražilica. Ako imate dvije stranice sa skoro identičnim sadržajem, Google neće znati koju da rangira u rezultatima pretraživanja.

Kao rezultat toga, borit ćete se da dobijete mjesta na vrhu za ključne riječi na tim stranicama jer se takmičite protiv sebe.

Srećom, postoji jednostavno rješenje za uklanjanje dupliciranog sadržaja. Umetanjem kanonske oznake možete naznačiti Google-u koja je stranica “glavna”. Na taj način će sav promet i linkovi na vaš sadržaj ići na tu jednu stranicu, pomažući joj da se bolje rangira u pretrazi.

Dodavanje kanonske oznake pomoći će vam da dobijete ispravno rangiranje stranice u rezultatima pretraživanja.

6. Optimizirajte svoje naslovne oznake i meta opise

Sljedeće u ovom Shopify SEO vodiču je optimizacija oznaka naslova i meta opisa . Ove dvije komponente se pojavljuju u rezultatima pretraživanja kada ljudi traže relevantne oglase.

Vodič za Shopify SEO

Vaša naslovna oznaka i meta opis su kritični za generiranje prometa u vašem poslovanju. Ako ove oznake ne navedu vašu publiku da klikne na vaš unos, izgubit ćete promet prema konkurenciji.

Kada kreirate svoje naslovne oznake, slijedite ove najbolje prakse:

  • Ostanite unutar ograničenja od 60 znakova
  • Koristite svoju ključnu riječ prema prednjoj strani oznake da pokažete relevantnost
  • Neka vaše naslovne oznake budu privlačne za oko kako bi korisnici željeli kliknuti

Što se tiče vašeg meta opisa, htjet ćete slijediti ove najbolje prakse:

  • Ostanite unutar ograničenja od 155 znakova
  • Integrirajte svoju ključnu riječ u opis
  • Dajte svojoj publici pregled onoga što može očekivati ​​na vašoj stranici

7. Optimizirajte svoje URL-ove

Sljedeće na našoj listi Shopify SEO savjeta je optimizacija vaših URL-ova . Vaši URL-ovi igraju ključnu ulogu u pomaganju korisnicima i pretraživačima da shvate gdje se nalaze na vašoj web stranici.

Ako imate URL kao što je “www.shopifyprodaja.com/rdaja-ttt/39595”, vaša publika (ili pretraživači) neće znati gdje se nalaze na vašoj web stranici.

Umjesto toga, bolji je URL kao što je www.shopifyprodaja.com/tumbler-cups/pink-tumbler-cup. Daje jasan put do mjesta na kojem se nalazite na web stranici. Osim toga, koristi ključne riječi poput “ružičaste čaše” kako bi pomogao Googleu da vidi relevantnost vaše web stranice.

8. Poboljšajte strukturu web stranice vaše Shopify trgovine

Ključna komponenta za poboljšanje vašeg Shopify SEO-a je pružanje pozitivnog korisničkog iskustva. Ako korisnici ne mogu pronaći ono što im treba na vašoj web stranici, umjesto toga će otići na stranicu konkurenta. To znači da morate stvoriti strukturu web stranice koja potiče ljude da kupuju s vašim brendom.

Jedan od načina da to učinite je kreiranje strukture za navigaciju organizatora. Vaša navigacija treba da ima široke naslove sa podnaslovima organizovanim u okviru svake kategorije. Olakšajte svojoj publici da brzo pronađe ono što joj je potrebno kako bi nastavila pregledavati vašu web stranicu.

Osim toga, obavezno uključite ključne stranice kao što su vaša stranica o nama i stranica za kontakt s nama, kako bi ljudi mogli upoznati vaše poslovanje i kontaktirati vas ako im zatrebaju dodatne informacije. Također ćete htjeti dodati traku za pretraživanje na svoju web stranicu kako bi ljudi mogli tražiti ono što im treba na vašoj web stranici.

Uz Shopify kao graditelja vaše web stranice, imate puno opcija za kreiranje web stranice prilagođene korisnicima.

9. Ponudite Shopify kolekcije

Ne samo da ove kolekcije pomažu u korisničkom iskustvu, već pomažu i kod tražilica. Kreiranje Shopify kolekcija pomaže u pružanju konteksta vašim popisima proizvoda kroz opise i integracije ključnih riječi. Ovaj proces pomaže pretraživačima da odrede relevantnost vaše stranice i poboljšaju njeno semantičko razumijevanje.

Da biste kreirali Shopify kolekciju, možete ručno sakupiti proizvode preko Shopifya ili ih automatski generirati.

Započnite sa Shopify SEO već danas

SEO za Shopify je kritičan ako želite da se vaša web stranica rangira u rezultatima pretraživanja i privuče kvalificirani promet koji se pretvara u potencijalne klijente za vaše poslovanje. Ako niste sigurni odakle početi sa Shopify SEO-om, naš tim Webtim vam može pomoći.