Kako zaraditi novac na TikToku?

Kako zaraditi novac na TikToku? TikTok je društvena mreža koja se ističe jer dolazi sa istoka, iz Kine. Predstavlja veliku konkurenciju najpopularnijim mrežama Instagram i Facebook i postaje sve popularnija. TikTok je aplikacija koja omogućava korisnicima da budu kreativni u stvaranju video klipova do maksimalno 60 sekundi. Aplikacija omogućava korisnicima da kreiraju muzičke video zapise, omogućava im da budu muzičari i glumci. Za razliku od Instagram aplikacije, TikTok je fokusiran isključivo na kreiranje videa. Jedan oblik obraćanja sljedbenicima privlači određenu grupu ljudi.

Postoji nekoliko načina na koje ljudi mogu zaraditi novac na TikToku:

  1. Oglašavanje: TikTok ima opciju za oglašavanje, pa kreatori sadržaja mogu primati novac od brendova za objavljivanje oglašavanja na svom profilu.
  2. Prodaja proizvoda ili usluga: TikTok kreatori mogu prodavati proizvode ili usluge povezane s njihovim sadržajem, kao što su knjige, odjeća ili online tečajevi.
  3. Donacije: TikTok kreatori mogu primati donacije od svojih obožavatelja putem aplikacije.
  4. Prodaja licenci: TikTok kreatori mogu prodavati licenci za svoje videe i sadržaje drugim brendovima ili medijskim kućama.
  5. Prodaja kurseva za obuku: TikTok kreatori mogu prodavati kurseve za obuku ili savjete o tome kako napraviti uspješne videe i kako se baviti TikTokom.

U svakom slučaju, potrebno je imati veliku bazu obožavatelja i kvalitetan sadržaj kako bi se uspjelo zaraditi novac na TikToku.

Međutim, ključ za uspjeh je imati veliku bazu obožavatelja i kvalitetan sadržaj. Ako imate malo obožavatelja, teško ćete pronaći brendove ili kupce koji će biti spremni platiti za vaš sadržaj ili proizvode. Stoga, prvi korak je stvoriti kvalitetan sadržaj i privući što više obožavatelja.

Također, važno je imati u vidu da će vam trebati vrijeme da se gradi baza obožavatelja i da zaradite novac putem TikToka. Ne očekujte da ćete se preko noći okoristiti, jer će vam trebati vrijeme da se razvijete kao kreator sadržaja i privučete obožavatelje.

Da biste zaradili novac putem TikToka, trebate biti spremni raditi i ulagati vrijeme i trud. Ali ako ste spremni raditi, TikTok može biti odličan način za zaradu novca i ostvarivanje kreativnosti.

TIKTOK ZARADA JE JEDNOSTAVNA!

1. Napravite TikTok profil

Najlakši način da razvijete posao na društvenoj mreži Tiktok je da napravite svoj profil i izgradite svoje ime. Neophodno je da vaš sadržaj bude jedinstven i drugačiji, kako biste privukli pažnju korisnika, odnosno kako bi vremenom postali popularni i imali više pratilaca. Prije kreiranja samog profila potrebno je malo istražiti da li usluga koju pružate ima budućnost na online platformi poput TikToka. Najaktivnija grupa ljudi na TikToku do sada su mladi, pa razmislite da li je ovo vaša ciljna grupa. Ako se bavite fitnesom, prodajom obuće ili odeće, kozmetikom, zdravom ishranom, postoji mogućnost da pronađete svoje mesto na ovoj društvenoj mreži. Potrebno je pratiti promjenjivo ponašanje mladih i u skladu s tim kreirati sadržaj.

Kako zaraditi novac na TikToku

TikTok je aplikacija za kreiranje videa kao na YouTube i Snapchatu. Morate shvatiti da je na TikToku fokus na kvaliteti sadržaja, a ne na kreatoru. Čak i s malo pratioca i pregleda, jedan od vaših videozapisa može postati viralan i dati vam potrebnu popularnost. Za snimanje video isječaka nije potreban nikakav uređaj, baš kao i YouTube platforma, kvaliteta videa je također važna i ovisi o kvaliteti uređaja. Koristite svoj pametni telefon i kreirajte sadržaj koji vas vodi do novih visina.

2. (Hashtag) # challenge

Na TikToku se lansiranje pokazalo izvrsnim oblikom promicanja hashtag izazova, potičući ljude da stvaraju sadržaj i dodaju mu brendirane hashtagove. Međutim, uspjeh hashtag izazova je da vaš video postane viralan u tren oka, ili da već imate mnogo ljudi koji prate vaš post. Ljudi koji prate vaš rad bit će zainteresirani pratiti nove trendove, hashtag izazove i na neki vam se način sviđati.

Kako zaraditi novac na TikToku

KAKO ZARADITI NOVAC NA TIKTOKU

3. TikTok influenseri

TikTok influenseri još uvijek su manje moćni u društvu od Instagram influencera. Tik Tok predstavlja nešto novo i drugačije na tržištu i time plijeni pažnju korisnika. TikTok također privlači pozornost tvrtki koje idu u korak s vremenom i žele steći uporište na TikToku unaprijed. Ako imate priliku za obostranu korist, a također želite biti primijećeni na TikToku, partnerstvo s influencerom je opcija.

Velik broj influencera s drugih društvenih mreža također pokušava izgraditi svoju bazu pratitelja na TikToku. Razlog tome je što je TikTok nova platforma koja otvara nove mogućnosti (veća vidljivost i prihod) za influencere kao kreatore. Moguće je da se oglašavaju na profilima koji su već popularni na drugim društvenim mrežama. Svoje ime ugradili su u brend, pa su na lakši način stekli mnogo pratitelja i popularnost.

4. Reklamiranje

TikTok je postao jedna od najpopularnijih platformi društvenih medija na svijetu, sa više od milijardu korisnika širom svijeta. Uz tako veliku publiku, ne čudi što se mnogi brendovi žele oglašavati na platformi. Ali kako oglašavanje funkcionira na TikToku i kako možete osigurati da se vaš sadržaj dopadne brendovima? U ovom postu na blogu ćemo proći kroz osnove oglašavanja na TikTok-u i dati nekoliko savjeta za kreiranje sadržaja koji se sviđa brendovima. Također ćemo govoriti o tome kako se prijaviti za TikTok program oglašavanja.

Prvo, hajde da pričamo o tome kako oglašavanje funkcioniše na TikToku. Postoji nekoliko različitih načina na koje se brendovi mogu oglašavati na platformi, uključujući:

Nativni video oglasi u feedu: Ovo su kratki video oglasi od 15 sekundi koji se pojavljuju u sadržajima korisnika između drugih videozapisa.
Oglasi za preuzimanje brenda: Ovo su oglasi koji se pojavljuju čim korisnik otvori aplikaciju. Oni mogu biti video ili statična slika.
Hashtag izazovni oglasi: Ovo su oglasi koji promoviraju brendirani hashtag izazov, potičući korisnike da kreiraju vlastite videozapise koristeći brendirani hashtag. Sada kada imate ideju o različitim vrstama oglasa dostupnih na TikToku, hajde da razgovaramo o tome kako kreirati sadržaj koji se dopada brendovima. Evo nekoliko savjeta:

Kreirajte visokokvalitetne, vizualno privlačne videozapise. Brendovi traže sadržaj koji će privući pažnju korisnika, pa se pobrinite da vaši video zapisi budu dobro proizvedeni i da privlače poglede.
Koristite relevantne hashtagove. Brendovi će se vjerovatnije oglašavati na vašim videozapisima ako koriste relevantne hashtagove, jer će im to pomoći da dosegnu svoju ciljnu publiku. Budite dosljedni. Brendovi se vole oglašavati na profilima s dosljednim protokom sadržaja, stoga se pobrinite da redovno objavljujete i održavate dosljednu estetiku.

Na kraju, hajde da razgovaramo o tome kako se prijaviti za TikTok program oglašavanja. Da biste se prijavili, morate imati TikTok nalog sa minimalno 100.000 pratilaca. Također ćete morati dati neke informacije o svojoj publici, kao što su njihova starost, spol i lokacija. Nakon što popunite prijavu, TikTok će pregledati vaš račun kako bi se uvjerio da ispunjava njihove zahtjeve. Ako je tako, kontaktirat će vas kako bi razgovarali o mogućnostima oglašavanja i cijenama.

Imajte na umu da je oglašavanje na TikTok-u još uvijek relativno nova prilika i da se stalno razvija, stoga je važno ostati informirani i ažurirani o najnovijim mogućnostima i pravilima oglašavanja.

Ukratko, oglašavanje na TikToku može biti odličan način da unovčite svoj sadržaj i dosegnete širu publiku. Kreiranjem visokokvalitetnih, vizualno privlačnih videozapisa, korištenjem relevantnih hashtagova i dosljednim kreiranjem sadržaja, možete učiniti svoj profil privlačnijim za brendove. Da biste se prijavili za TikTok program oglašavanja, pobrinite se da imate najmanje 100.000 pratilaca i budite spremni pružiti informacije o svojoj publici. Važno je imati na umu da je oglašavanje na TikToku još uvijek nova prilika, stoga budite informirani i ažurirani o najnovijim mogućnostima i pravilima oglašavanja.

5. Prodaja na TikToku

TikTok je postao jedna od najpopularnijih platformi društvenih medija na svijetu, sa više od milijardu korisnika širom svijeta. Kao kreator, ovu platformu možete koristiti ne samo za zabavu i interakciju sa svojom publikom, već i za prodaju proizvoda ili usluga. U ovom postu na blogu ćemo proći kroz osnove promocije proizvoda ili usluga na TikTok-u i pružiti nekoliko savjeta za kreiranje uspješne strategije e-trgovine na platformi.

Promoviranje proizvoda ili usluga na TikToku je relativno jednostavno. To možete učiniti tako što ćete kreirati video zapise koji prikazuju vaše proizvode ili usluge i uključiti vezu do vaše web stranice za e-trgovinu ili online trgovine u opisu videozapisa. Također možete uključiti link u biografiju vašeg TikTok profila, što će vašim pratiocima olakšati pristup vašoj trgovini. Da biste kreirali uspješnu strategiju e-trgovine na TikToku, morate imati na umu nekoliko stvari. Evo nekoliko savjeta:

Fokusirajte se na svoju nišu: Identifikujte proizvode ili usluge koji su u skladu s vašom nišom i ciljnom publikom. Ovo će vam pomoći da kreirate relevantniji i zanimljiviji sadržaj koji će odjeknuti kod vaših pratilaca. Koristite pripovijedanje: Koristite pripovijedanje da predstavite svoje proizvode ili usluge na zanimljiv način koji će pomoći vašoj publici da shvati kako može imati koristi od njih.

Koristite influencer marketing: surađujte s drugim kreatorima koji imaju sličnu nišu ili ciljnu publiku kao vi. To će vam pomoći da dosegnete novu publiku i povećate svoju vidljivost na platformi.

Koristite hashtagove: koristite relevantne hashtagove kako biste svoje videozapise učinili vidljivijim potencijalnim kupcima.Koristite oznake koje se mogu kupiti: TikTok omogućava kreatorima da označe proizvode u svojim videozapisima oznakama koje se mogu kupiti, što znači da korisnici mogu jednostavno kliknuti na proizvod u videu i biti upućeni u vašu internet prodavnicu da ga kupe.

Koristite analitiku: Koristite TikTok analitiku da biste pratili svoj napredak i razumjeli koji proizvodi ili usluge imaju odjek kod vaše publike.

Zaključno, TikTok može biti moćan alat za promociju proizvoda ili usluga i kreiranje uspješne strategije e-trgovine. Fokusiranjem na svoju nišu, korištenjem pričanja priča, suradnjom s drugim kreatorima, korištenjem relevantnih hashtagova, oznaka za kupovinu i analitike, možete povećati svoju vidljivost na platformi i dosegnuti veću publiku. Zapamtite, ključ uspjeha je dosljedno kreiranje i dijeljenje visokokvalitetnog sadržaja koji odgovara vašoj ciljnoj publici.

Zaključak:

Vrijedi napomenuti da korisnici društvene mreže TikTok ne vole tradicionalne metode online marketinga. Klasične reklame koje smo upoznali sa Facebooka ne nailaze na dobar odziv na TikToku. Kada radite s influencerima, korisniku sve mora izgledati prirodno. Gledaoci svakodnevno prate influencere i očekuju od njih da isporuče sadržaj na koji su navikli. Stoga, video klipovi koje je napravio influencer moraju uključivati ​​vaš brend, ali ne odstupati od onoga što njegova publika voli da gleda.

TikTok je u kratkom vremenu postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža. Istraživanje sljedbenika objava pokazalo je da TikTok publika ima jaku tendenciju reagiranja na sadržaj koji objavljuju korisnici. Stoga nam angažiranje publike koja prati influencere daje informaciju da je suradnja s njima pametan potez na ovoj društvenoj mreži. Uz pomoć TikToka, tvrtke koje posluju u više zemalja imaju mogućnost kreiranja kampanje koja će biti prilagođena interesima šire publike.

TikTok može biti posebno značajan ljudima koji su na početku svoje karijere. Stvaranjem jedinstvenog sadržaja na ovoj društvenoj mreži, koja je također na početku, mogu se postići značajni rezultati. Potrebno je sakupiti bazu pratitelja koja će kasnije od vas stvoriti influencera čije će se trendove pratiti na ovoj društvenoj mreži.