Reklama na instagramu postaje sve popularnije u Bosni i Hercegovini, sa više od 1,5 miliona ljudi koji se svakodnevno prijavljuje na aplikaciju, više od 38 odsto ljudi između 18 i 24 godine i više od 34 odsto između 24 i 35 godina. Njegova jednostavnost i dobar koncept omogućili su da aplikacija raste i širi se svijetom nevjerovatnom brzinom.
Stoga su Instagram oglasi jedan od najbržih načina da doprete do vaše zainteresirane publike.
Instagram reklame su trenutno najbolja i najefikasnija od svih društvenih mreža, samo ljudi dobro reaguju na dobre slike i dobre video zapise. Uz nove mogućnosti oglašavanja i mjesta, Instagram nudi odličnu opciju za veliku većinu poduzeća. Sada, osim na standardne lokacije, zainteresovane možete slati na web stranicu ili drugu odredišnu stranicu, kao i prikupljati potencijalne klijente.
Oglasi na Instagramu vam omogućavaju da povećate svoju bazu kupaca iz cijelog svijeta, ili se pomoću nativnih oglasa na Instagramu možete predstaviti zajednici.
Reklame na instagramu, načini i ideje
Marketing na društvenim mrežama postaje sve popularniji jer je efikasan, lak za mjerenje i što je najvažnije, odmah vidljiv. Učinak Facebook oglasa može se vidjeti odmah nakon pokretanja kampanje, a kampanje s najboljim ROI metrikom (povrat na ulaganje) najbolje je implementirati najmanje 3 mjeseca.
Oglas se pojavljuje odmah, a vaši ciljani potencijalni korisnici odmah vide vaš proizvod ili uslugu i osjećaju učinak, ali što je veći kontinuitet, to je bolji učinak. Važna karakteristika za opisivanje internet marketinga je dvosmjerna komunikacija koju ostvarujete s posjetiteljima vaše web stranice, što nije pohvalno za televizijsko, radio, štampano ili druge vrste oglašavanja.
Gdje započeti reklamiranje na Instagramu?
Pokušajte sljedeće:
- Odaberite jednu stvar koju ćete raditi tokom kampanje.
- Definirajte ciljeve vaše kampanje. Više se radi o prodaji onoga što već imate, predstavljanju novih proizvoda, promociji akcija.
- Identifikujte ciljne grupe zainteresovane za ono što imate da kažete i ponudite
- Razvijte akcionu strategiju
pažnja! Zabranjeno reklamiranje na instagramu!
Postoje i neka zabranjena ograničenja na Instagramu kojih biste trebali biti svjesni.
- Možete reklamirati nešto ograničeno. Na primjer, kockanje i plastična kirurgija (isto naglašavajući da je namijenjena osobama starijim od 18 godina) su brendirani sadržaj ako naglašava o kojoj marki je riječ.
- Kriptovalute i političke stranke se uopće ne reklamiraju.
- Također ne smijete pokušavati koristiti Instagram logo.
- Popularne nagradne igre (tj. nagradne igre i nagradne igre) mogu se organizirati ako je izričito naglašeno da nisu povezane s Instagramom.
- Doslovno zabranite promociju duhanskih proizvoda, farmaceutskih proizvoda, lakog novca, promoviranje plagijata i malo vjerojatnih ishoda (npr. 10 kg u 5 dana) u određenim područjima.
Kazne za ovo mogu biti:
- Blokiranje profila
- Blokiranje računa
- Blokiranje Business Managera
- Zaustavljanje promocije
Pobrini se za ovo!
Sada kada sam objasnio šta ne treba raditi, dozvolite mi da objasnim šta bi trebalo da radi.
Reklama u Instagram Feedu
Instagram feed je ono što zovemo Facebook Timeline. Ovo je prva stvar koju svaki kupac vidi kada klikne na vaš Instagram profil. Da li je važno? Možda i najvažnije!
Kao što smo već spomenuli, Instagram je vizuelni web. Dakle, ljudi su veoma zainteresovani za ono što posmatraju, reči samo prate fotografiju, sadržaj na slici je bitan. Zato fotografije treba da budu uredno složene i atraktivne, neobične, veoma lepe…bilo šta što će odmah privući pažnju.
Dio vašeg Instagram feeda mogu biti ne samo fotografije, već i video profili. Kratke su ili dugačke, sa ili bez muzike, ali o tome ćemo kasnije. Naravno, kada pogledate svoj Instagram feed, video zapise i kako se ističu.
Taj vaš oglas bi trebao sadržavati ono što prodajete, to je prilično jasno. Međutim, slika samog proizvoda nema mnogo uticaja.
Instagram story
Jedna od najčešće korištenih funkcija na Instagramu su Instagram Story. Sa vremenskim ograničenjem od 24 sata, obećava da će vam pružiti najupečatljivije stvari o vašem trenutku.
Prvo, to znači nešto trenutno, kao što je uspjeh marke, prodaja, prodaja posebne organizacije ili novi modeli proizvoda koje nudite.
Statistike pokazuju da su svaka 3 objave u priči sponzorisana.
Priča je dobra jer kad god posjetite aplikaciju ona se pojavi na vrhu stranice, ne traje dugo i ljudi je vole gledati jer im ostavlja utisak da su u toku s vama. Budući da objava na feedu može biti “stara” danima, to je donekle intimnija priča za one koji je pregledaju, jer se zna da je to svježa informacija.
Instagram reels
Instagram Reels kratki su videozapisi koje možete izraditi na društvenoj mreži Instagram umetanjem nekog vlastitog video zapisa. U Reels možete odlučiti koliko dugo želite da vaša snimka traje i želite li uključiti efekte, obično glazbu ili priču. Maksimalno je do 60 sekundi. Vrlo je sličan Tik-Toku. da su tinejdžeri zavladali i da je to spoj glazbe i videa koji možete sami napraviti. Možete pristupiti marketingu putem
Instagram Reels slično marketingu na Tik-Toku.
Ako želite da naši stručnjaci za digitalni marketing uzmu stvar u svoje ruke, kontaktirajte nas i proširite svoj brend zajedno s nama.