Digitalni marketing: Vodič za digitalni marketing

izrada web stranice

Digitalni marketing, je praksa promocije poslovanja putem internetskih kanala kao što su pretraga, društvene mreže, pruža moćan i isplativ način za povećanje prihoda. Nastavite čitati kako biste saznali više o značenju digitalnog marketinga i kako ga koristiti za svoju kompaniju.

Šta je digitalni marketing?

Digitalni marketing je marketing i oglašavanje poduzeća, osobe, proizvoda ili usluge korištenjem internetskih kanala, elektroničkih uređaja i digitalnih tehnologija. Nekoliko primjera digitalnog marketinga uključuje  društvene medije,  e-poštu,  plaćanje po kliku (PPC),  optimizaciju za pretraživače (SEO) i još mnogo toga.

Naučite osnove digitalnog marketinga

Po čemu se digitalni marketing razlikuje od tradicionalnog marketinga?

Razlika između tradicionalnog i digitalnog marketinga je jednostavna. Tradicionalni marketing koristi offline kanale, dok digitalni marketing koristi digitalne kanale.

Tradicionalna marketinška kampanja, na primjer, može koristiti bilborde, štampane oglase i mailere, dok digitalna marketinška kampanja može koristiti društvene mreže, postove na blogu i e-poštu za promoviranje poslovanja i njegove ponude.

Posljednjih godina, granica između “tradicionalnog marketinga” i “digitalnog marketinga” počela je da se zamagljuje jer su čak i tradicionalni kanali poput bilborda, TV reklama i direktne pošte razvili digitalnu komponentu za njih.

digitalni marketing

Zašto je digitalni marketing važan?

Za kompanije danas digitalni marketing je važan jer nudi:

  • Višestruke online marketinške strategije
  • Isplativa marketinška rješenja
  • Ravnopravni teren
  • Napredne opcije ciljanja i personalizacije
  • Precizno praćenje i mjerenje kampanje
  • Kontinuirane povratne informacije o učinku kampanje

Koje su prednosti digitalnog marketinga?

Digitalni marketing nudi višestruke online marketinške strategije.

Imate mogućnosti, što nije uvijek slučaj kada koristite tradicionalni marketing. Uz tradicionalni marketing, imate manje izbora. Imate samo nekoliko dostupnih kanala, kao što su radio, štampa i TV, a mnogi od ovih kanala su skupi, što dodatno ograničava vaš izbor.

Odabir korištenja digitalnog marketinga daje vašoj kompaniji pristup nizu strategija. Možete odabrati one koji najbolje odgovaraju vašem poslovanju, ciljevima i ciljnom tržištu, što vam pomaže da maksimizirate utjecaj internetskog marketinga na vaš krajnji rezultat.

Digitalni marketing nudi isplativa marketinška rješenja

Cijena je još jedna prednost digitalnog marketinga. U poređenju sa tradicionalnim marketingom, online marketing je izuzetno isplativ. Ako se oglašavate na mreži, bilo na društvenim mrežama, web stranicama ili tražilicama, postavljate svoj budžet i licitirate za oglasni prostor. Imate potpunu kontrolu nad time koliko ćete potrošiti, što nije slučaj kada kupujete bilbord.

Fleksibilnost je velika karakteristika digitalnog marketinga. Budžeti i kampanje se mogu podesiti da se izvode bilo gdje od godina do minuta. Zajedno sa preciznim ciljanjem, preduzeća dobijaju agilnost koja često nedostaje u tradicionalnim kampanjama. Ako pokrenete PPC kampanju, na primjer, i vidite da nema učinka, možete nastaviti i pauzirati tu kampanju. Za usporedbu, kada jednom kupite bilbord, imate ga cijelo vrijeme trajanja ugovora, bez obzira da li radi ili ne.

Digitalni marketing nudi jednake uslove

Ako ste mala do srednja tvrtka (SMB), digitalni marketing također pomaže vašoj kompaniji da se izdvoji od većih brendova. To je zato što online marketing nudi isplativa rješenja, poput SEO-a, koja mogu pomoći vašem poslovanju da dosegne svoju publiku.

Velike korporacije su u stanju da se plasiraju na tržište na načine na koje mala i srednja preduzeća često ne mogu. Oni zauzimaju vrhunsku nekretninu sa lokacijama kompanije. Zapošljavaju veliki broj prodajnog osoblja za hladne pozive. Oni sponzorišu sajmove i konferencije sa razrađenim izložbama. Uz digitalne kanale, jednako je lako kliknuti na oglas za veliku korporaciju kao i kliknuti na oglas za malu tvrtku. Facebook stranica za kompaniju Fortune 100 izgleda isto kao Facebook stranica za kompaniju od 5 osoba.

Ovo ravnopravno polje može pomoći vašoj kompaniji da zaobiđe velike brendove i dođe do ciljanog tržišta. Ne morate brinuti ni o tome kako će se vaš internet marketinški budžet takmičiti s većim brendovima. Digitalni marketing nudi nekoliko isplativih strategija, uključujući SEO, koje možete koristiti da svoje proizvode ili usluge predstavite svojoj publici.

Digitalni marketing nudi napredne opcije ciljanja i personalizacije

Učinite web marketing dijelom vaše poslovne strategije također vam daje pristup nizu naprednih opcija ciljanja i personalizacije. Tradicionalni marketing, koji je širi, ne može se takmičiti s onim što vam digitalni marketing može pružiti kada je u pitanju ciljanje.

digitalni marketing i seo

Cijena digitalnog marketinga

Budžeti za digitalni marketing variraju. Međutim, prosječna mala do srednja preduzeća troši  500 do 1000 KM mjesečno  na internet marketing. Generalno, kompanije će posvetiti 6,5% do 10% svog prihoda online marketingu.

Šta radi digitalni marketing?

Koristeći SEO kao digitalnu marketinšku strategiju, kompanije mogu povećati svoju vidljivost u rezultatima pretraživanja na Google-u i drugim pretraživačima. Sa boljim mjestom u rezultatima pretrage, vaše poslovanje može zaraditi više prometa na web stranici, potencijalnih klijenata i prodaje. Pošto 93% online iskustva počinje sa pretraživačem, SEO je neophodan.

Šta je SEO?

SEO je online marketinška strategija koja poboljšava vašu vidljivost ili rangiranje u rezultatima pretraživanja relevantnim za vaše poslovanje i ciljno tržište. Povećanje vašeg ranga zahtijeva  SEO na stranici  i  SEO van stranice . Ove dvije taktike se fokusiraju na to da vašu web stranicu učinite ugodnijom i autoritativnijom za pretraživače i korisnike.

Koje su vrste SEO-a?

Kada koristite SEO kao tehniku ​​digitalnog marketinga, koristit ćete nekoliko  vrsta SEO- a , uključujući:

Tehnički SEO

Tehnički SEO  je praksa korištenja jezika kodiranja za identifikaciju različitih dijelova stranice. Većinu vremena to zahtijeva korištenje jezika za kodiranje kao što je HTML, CSS, Java, JavaScript, PHP ili Schema.

Bez obzira na jezike koje koristite za kreiranje vaše stranice, morate napisati kod dovoljno dobro da ga pretraživači mogu pročitati. Ipak, ne morate biti kompjuterski programer da biste unijeli jednostavne promjene u kodu svoje web lokacije. U stvari, ako provedete neko vrijeme u istraživanju, možete pronaći mjesta na internetu da ih naučite besplatno.

Ali bez obzira na to da li sami učite jezike, važno je zapamtiti tri najvažnije HTML „oznake“ tehničkog SEO-a:

  • Oznaka naslova <title>:  naziv vaše stranice i plavi tekst koji se pojavljuje u rezultatima Google pretrage.
  • Naslovi <h1>:  Imena pojedinačnih sekcija stranice.
  • Linkovi <a href=””>:  Veze ka drugim stranicama na vašoj web lokaciji ili stranicama van vaše web stranice.

Sa ove tri oznake, barem ćete imati početak u svom tehničkom SEO-u.

Lokalni SEO

Lokalni SEO  je proces dodavanja vašeg poslovanja u online direktorije i ciljanje ključnih riječi zasnovanih na lokaciji sa sadržajem na vašoj web lokaciji. Ovo vam pomaže da se pojavite na više područja na mreži sa imenom vašeg brenda, adresom, brojem telefona i još mnogo toga.

Kada ljudi potraže naziv vašeg preduzeća ili industriju na mreži, lokalni SEO povećava šanse da će pronaći vašu kompaniju prije nego što pronađu vaše konkurente.

PPC oglašavanje

Web dizajn i razvoj

Šta je PPC oglašavanje?

PPC oglašavanje  je marketinška taktika digitalnih medija koja promovira vaše poslovanje, proizvode ili usluge na tražilicama, web stranicama, aplikacijama i još mnogo toga. PPC radi na poslovnom modelu plaćanja po kliku, što znači da plaćate samo kada neko klikne na vaš oglas, što može uključivati ​​tekst, slike i video.

Gdje možete koristiti PPC oglašavanje?

Možete reklamirati svoje poslovanje, proizvode i usluge na nekoliko platformi.

Tražilice

Kada se oglašavate na pretraživačima kao što su Google i Bing, možete dodijeliti oglase određenim ključnim riječima. Zatim  postavljate “licitaciju”  koliko ste spremni platiti za svaki klik na vašu web stranicu, a oglašivači s najvišim ponudama pojavljuju se iznad ostalih rezultata pretraživanja.

To znači da kada nadmašite svoje konkurente, vaš oglas se pojavljuje direktno ispod trake za pretraživanje – upravo tamo gdje korisnici pretraživanja paze na učitavanje stranice.

digitalni marketing. PPC oglašavanje

Ideja je da će više ljudi kliknuti na vaš oglas kada se rangirate više. S jedne strane, to znači da ćete platiti više “kupovinom” više klikova na oglas. S druge strane, to znači da ćete imati mnogo mogućnosti da pretvorite klikove na oglase u kupce koji plaćaju.

U nekim slučajevima, potrebna je samo jedna ili dvije konverzije da nadoknadite svoje troškove i ostvarite profit na vašoj PPC kampanji. Dakle, nakon što odredite ključne riječi koje generiraju rezultate za vaše poslovanje, možete koristiti PPC da maksimizirate svoju vidljivost i generišete kvalificiraniji promet.

Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama  je vrsta digitalne marketinške strategije koja koristi društvene mreže za promoviranje vašeg poslovanja, angažiranje vaše ciljne publike i pružanje podrške vašim klijentima jedan na jedan. Većina pristupa uključuje dijeljenje sadržaja, odgovaranje na komentare i promoviranje postova.

Koje društvene mreže trebate koristiti za marketing na društvenim mrežama?

Imate izbora kada su u pitanju društvene mreže za svoju strategiju digitalnog marketinga:

Facebook

Facebook je najpopularnija društvena mreža na svijetu, s više od milijardu korisnika. To znači da je zagarantovano nekoliko mogućih kupaca na Facebooku za vaše poslovanje, čak i ako imate samo jedan izlog u malom gradu.

Facebook vam omogućava da besplatno postavite poslovnu stranicu, koju možete brzo optimizirati s nazivom vašeg preduzeća, radnim vremenom, adresom, brojem telefona i još mnogo toga. U tom smislu,  Facebook pomaže i u vašoj lokalnoj SEO strategiji !

Nakon što sve postavite, možete objavljivati ​​ažuriranja na Facebook-u koja uključuju sadržaj sa vaše stranice, takmičenja za pratioce i još mnogo toga.

Instagram

Instagram je još jedna popularna  društvena mreža za kompanije.

Uz Instagram, možete privući korisnike privlačnim slikama i video zapisima, kao i ograničenim Instagram pričama. Osim toga, možete prenijeti slike proizvoda ili usluga koje možete označiti kao  proizvode koji se mogu kupiti , što korisnicima olakšava prelazak sa pregledavanja društvenih medija na kupovinu vaših proizvoda.

Web dizajn i razvoj

Dizajn i razvoj vaše web stranice služe kao temelj vaše strategije digitalnog marketinga. Atraktivna, funkcionalna i mobilna stranica pomaže vašem poslovanju da maksimizira rezultate svojih SEO, PPC i drugih tehnika internetskog marketinga.

Šta su web dizajn i web razvoj?

Web dizajn i razvoj web stranica odnose se na dizajn i razvoj vaše web stranice – njenog frontenda i backenda. Dok se web dizajn fokusira na izgled vaše web stranice, web razvoj se fokusira na funkcionalnost, upotrebljivost i brzinu vaše web stranice. I jedno i drugo je važno za digitalni medijski marketing.

Kako koristiti web dizajn i web razvoj kao tehniku ​​digitalnog marketinga

Ako želite koristiti web dizajn i web razvoj za digitalni marketing, slijedite ove najbolje prakse:

Koristite responsive dizajn

Danas moderne web stranice koriste responzivni dizajn, što ih čini besprijekornim radom na desktop računarima, pametnim telefonima i svim uređajima između njih. Vašoj web stranici je potreban  responzivni dizajn , jer  50% svjetskog internet prometa  dolazi s mobilnih uređaja.

Ako ne koristite responzivni dizajn, povrijedili ste nekoliko drugih tehnika digitalnog marketinga, poput SEO-a. To je zato što pretraživači poput Googlea  ne vole web stranice  koje nisu prilagođene mobilnim uređajima. Te web stranice pružaju loše korisničko iskustvo, tako da ih Google ne rangira tako visoko u rezultatima pretraživanja.

Osigurajte funkcionalnost stranice

Odgovarajući razvoj weba osigurava da svaki dio vaše web stranice radi onako kako namjeravate da radi, bilo da to znači veze koje vode ljude na prave stranice, postavljanje mape web stranice koju će Google čitati ili bilo koji drugi pozadinski kvalitet koji poboljšava vašu web stranicu.

Stranica sa lošom funkcionalnošću uništava korisničko iskustvo. Ako vaša web stranica pruža loše korisničko iskustvo, bilo zbog  neispravnih veza , alata ili navigacijskih traka, to će smanjiti vaše online konverzije, prodaju i prihod. Slaba korisnička iskustva također štete još jednoj kritičnoj tehnici digitalnog marketinga:  SEO .

Pretraživači neće slati korisnike na web stranice koje je teško koristiti. Oni znaju, iz mjerenja metrike ponašanja korisnika kao što su  vrijeme na stranici i stopa posete početne stranice , da ove stranice pružaju loše korisničko iskustvo. Kao odgovor, pretraživači će sniziti rangiranje ovih web stranica.

Brzina web stranice

Brzina stranice  je takođe kritična za internet marketing. Ljudi neće čekati da se vaša stranica učita. Istraživanja pokazuju da će  više od 50% korisnika  napustiti web stranicu kojoj je potrebno više od tri sekunde da se učita. To znači izgubljene potencijalne klijente i prodaju za vaše poslovanje, što ne želite.

Video marketing

S obzirom na to da 90% korisnika pripisuje video zapise za pomoć pri donošenju odluke o kupovini, video marketing je vrijedna tehnika digitalnog marketinga za poduzeća. Koristeći video, vaša kompanija može privući pažnju vašeg ciljnog tržišta, kao i premjestiti ih s vrha toka na dno. Osim toga, video možete integrirati u druge online marketinške strategije, poput e-pošte i marketing sadržaja.

Šta je video marketing?

Video marketing je taktika marketinga digitalnih medija koja koristi video kako bi privukla, angažirala, educirala i uvjerila korisnike. Kompanije mogu koristiti video marketing na svojoj web stranici, kao i web stranice za video hosting kao što je YouTube. Vrste videa se kreću od izlaganja proizvoda preko vlogova do uputstava do svjedočanstava.