Izgradnja backlinkova za bolji SEO rezultat.

Izgradnja Backlinkova? Ako želite da se vaša web stranica rangira na vrhu rezultata pretraživanja za ključne riječi koje se odnose na vaše poslovanje, izgradnja linkova je od suštinskog značaja. To je zato što što više linkova zaradite sa renomiranih sajtova, više pretraživača će vas smatrati autoritetom u vašoj oblasti i više će rangirati vaše stranice u relevantnim rezultatima.

Ali koji je najbolji način da privučete backlinkove do vaše web stranice? Na ovoj stranici ćemo pogledati sedam najboljih strategija za izgradnju linkova koje možete početi koristiti danas kako biste zaradili više backlinkova na svoju web lokaciju, poboljšali rang u pretraživanju i na kraju zaradili više prihoda na mreži.

Šta su backlinkovi i zašto su važni?

Backlink veza je veza do jedne od stranica vaše web stranice s druge stranice. Ako imate vrijednu stranicu na svojoj web lokaciji, a druge stranice dijele te informacije i citiraju vas kao izvor, ovo je primjer povratne veze.

Povratne veze su izuzetno važne jer su faktor najvišeg rangiranja i pomažu u određivanju gdje se vaša stranica rangira u rezultatima pretraživanja. Zapravo, veze su 46% razloga zbog kojih se stranice rangiraju na pretraživačima.

Što više linkova zaradite sa drugih nadležnih web lokacija, to će vaša web stranica biti moćnija. Pretraživači sajtove sa puno linkova sa verodostojnih sajtova vide kao pouzdane i rangiraju ih više u rezultatima pretrage za relevantne ključne reči.

Loše strategije – izgradnja backlinkova

1. Plaćanje linkova
Druga strategija koju treba izbjegavati je plaćanje linkova. Pretraživači kao što je Google postali su izuzetno efikasni u prikupljanju plaćenih linkova, a kupovina ili prodaja linkova u pokušaju da poboljšate svoje rangiranje je u suprotnosti s Googleovim smjernicama za webmastere.

Ovo uključuje razmjenu robe ili usluga za veze i nuđenje besplatnih proizvoda u zamjenu za veze. Prekomjerna razmjena linkova ili dodavanje linkova na web-lokaciju u zamjenu za linkove do vas s njihove web-lokacije također krši Googleove smjernice.

2.Komentiranje blogova
Jeste li ikada vidjeli da neko komentariše post na blogu i povezuje se na njihovu stranicu?

Obično izgleda nešto poput „Hej! Odličan post. Imamo proizvod za koji mislimo da bi vas moglo zanimati da saznate više. Pogledajte na [ubacite link na njihovu stranicu].“

U prošlosti su ljudi smatrali da je komentarisanje bloga odličan način da zarade linkove na svoje stranice. Međutim, ovo je izuzetno iritantno za vlasnike blogova i moderatore i može završiti time da vam se zabrani pristup stranicama na kojima komentirate. Također je važno imati na umu da je većina linkova u komentarima na blogu nofollow, tako da se neće “računati” u vašim ulaznim vezama.

Izgradnja backlinkova

Izgradnja backlinkova – 5 načina

  1. Kreirajte vrijedan sadržaj
    Jedan od najboljih načina da zaradite na linkovima je kreiranje kvalitetnog sadržaja za koji će vam druge stranice naravno pripisati zasluge povezujući se na vašu web-lokaciju.

Sadržaj uključuje članke, postove na blogu, infografike, vodiče, video zapise i još mnogo toga. U suštini, sve što služi kao vrijedan resurs koji će ljudi htjeti podijeliti na mreži spada u ovu kategoriju.

Kvalitetan sadržaj će prirodno privući linkove sa drugih renomiranih sajtova i može vam pomoći da povećate svoju reputaciju i rangiranje u rezultatima pretrage.

  1. Kreirajte besplatne interaktivne alate
    Slično sadržaju, također možete kreirati besplatne interaktivne alate i hostirati ih na svojoj web stranici.

Kalkulatori troškova su odličan primjer besplatnog alata koji posjetiteljima web stranice pruža vrijednost. Ljudi vole pogodnosti besplatnih alata, a mnogi vlasnici web lokacija će svoje posjetitelje usmjeriti na njih ako pomognu u postizanju određenog cilja relevantnog za njihovu ciljnu publiku.

Ako možete kreirati besplatan alat koji pruža vrijednost vašim potencijalnim klijentima, dodajte ga na svoju web-lokaciju, promovirajte ga na društvenim mrežama i razmislite o dijeljenju s blogerima i utjecajnim ljudima iz industrije. Možete čak kreirati plaćene oglase za promoviranje alata na vašoj web lokaciji.

  1. Obratite se novinarima, blogerima i uticajnim ljudima iz industrije
    Nakon što kreirate komad vrijednog sadržaja, vrijeme je da počnete kontaktirati novinare, blogere i influensere u vašoj industriji da vidite hoće li ga podijeliti.

Možete započeti jednostavnim Google pretraživanjem kako biste otkrili ljude koji su nedavno obrađivali temu na koju se odnosi vaš sadržaj. Ovo možete koristiti za kreiranje liste ljudi koje želite kontaktirati. Alati kao što je Rapportive mogu vam pomoći da pronađete i potvrdite e-poštu za ljude na vašoj listi.

Zatim možete početi kreirati svoje e-poruke za kontakt i slati ih svojim potencijalnim klijentima.

Izgradnja backlinkova

Izgradnja backlinkova je najveći učinkovitiji faktor za SEO

  1. Ponudite pisanje gostujućih blog postova
    Objavljivanje na tuđoj web lokaciji daje vam trenutni pristup njihovoj publici i odličan je način da zaradite linkove na svoju web lokaciju. Možete početi tako što ćete napraviti listu blogova na kojima želite da objavljujete kao gost i počnite se obraćati vlasnicima ili moderatorima blogova.

Prije nego što pritisnete dugme za slanje, važno je još jednom provjeriti da li na njihovoj web stranici postoji politika objavljivanja gostiju.

  1. Stvorite svijest na društvenim mrežama
    Održavanje prisustva na stranicama društvenih medija kao što su Facebook, Twitter i LinkedIn odličan je način da povećate svijest o vašoj kompaniji, proizvodima i uslugama. Iako veze na društvenim mrežama ne utječu na vaše rangiranje, ljudi koji pronađu vaš sadržaj na društvenim mrežama mogu se povezati s njim.

Na primjer, ako napravite sjajnu infografiku i objavite je na društvenim mrežama, neko će možda odlučiti da je podijeli na svojoj web stranici i navede vas kao izvor.

Objavljivanje na društvenim mrežama i ohrabrivanje drugih ljudi da dijele vaš sadržaj odličan je način da proširite vijest o vašem poslovanju i potencijalno prikupite nekoliko povratnih veza u tom procesu.

  1. Koristite izgradnju pokvarenih linkova (broken links)
    Korištenje neispravnih veza je odličan način da zaradite povratne veze do sadržaja na vašoj web lokaciji.

Da biste koristili ovu strategiju, samo trebate pronaći neispravne veze na drugim web stranicama ili blogovima. Možete koristiti alate kao što je Ahrefs Site Explorer da pronađete neispravne odlazne veze za određenu domenu.

Zatim se možete obratiti vlasnicima web lokacija ili blogerima, upozoriti ih na neispravne veze na njihovim web lokacijama i pozvati ih da zamijene vezu vezom do povezanog sadržaja na vašoj web lokaciji.

Ovo je odličan način da zaradite veze jer će ljudi vjerojatnije htjeti da se povezuju na vaš sadržaj nakon što im pomognete da identificiraju i poprave neispravnu vezu na njihovoj web lokaciji.

  1. Pratite povratne veze konkurenata
    Korištenje alata kao što je Open Site Explorer može vam pomoći da lako nadgledate povratne veze na stranice konkurenata. Ovo je izuzetno korisno, posebno ako primijetite nedavno povećanje njihovog rangiranja u pretraživanju.

Razumijevanje onoga što radi za njih u smislu izgradnje linkova može vam pomoći da prilagodite svoju strategiju kako biste zaradili još više veza do vaše web stranice. Ako zarađuju mnogo linkova sa određene stranice, a vi im pružate sličan sadržaj, velike su šanse da će i ta stranica biti spremna da vas poveže.

Iako je važno da razvijete vlastitu strategiju izgradnje linkova i odredite što najbolje funkcionira za vaše poslovanje, praćenje povratnih veza konkurenata može vam pomoći da održite korak s njihovom strategijom i prilagodite svoju kako biste izvukli maksimum iz vaših napora u izgradnji linkova.

Ako želite da budete prvi na Google i iznad konkurencije, kontaktirajte nas jer mi ćemo Vam pomoći.