Print on Demand, kako? Ako ste kreator i želite da unovčite svoje štampano umjetničko djelo uz što manje ulaganja, štampa na zahtjev može biti dobar način za početak. U slučaju da tražite detaljan vodič o tome kako pokrenuti posao s ispisom na zahtjev, nastavite s listanjem jer ćemo kasnije otkriti sve što trebate znati o POD poslovanju.
Kako započeti posao s printom na zahtjev – Print on Demand
Prije nego što pređete na najsitnije stvari, evo kako započeti posao s ispisom na zahtjev u 9 jednostavnih koraka.
#1. Pronađite nišu
Prva stvar koju treba uzeti u obzir kada započnete posao s printanjem na zahtjev je odabir niše. Ali pitanje je šta je niša?
Niša je specijalizirani segment tržišta ili podkategorija proizvoda . Njegova glavna svrha je da cilja određenu grupu ljudi koji dijele isti interes za nešto. Definiranjem svoje niše prije nego što počnete s prodajom, možete se pobrinuti za određene kupce koji su skloniji kupovini vaših proizvoda .
Ne postoji ograničenje za nišu koju možete izabrati. To može biti slavna ličnost, lik iz filmova ili knjiga, životinja ili događaj. S druge strane, možete definirati svoj POD posao prodajom štampanih viceva ili motivacijskih citata. Osim toga, možete kombinirati različite kategorije zajedno kako biste proširili svoju bazu kupaca.
Uz to, možete dati sve od sebe tako što ćete ući u manje niše u koje obično ne ide mnogo prodavaca. Ova taktika bi mogla dati prednost i značajno povećati vašu prodaju.
#2. Odlučite šta ćete prodati
Nakon odabira određene niše, sljedeći korak u našem vodiču „kako započeti štampanje na zahtjev“ je odabir onoga što ćete prodati . Budući da postoji beskrajan niz proizvoda za prodaju, možda ćete se u ovoj fazi osjećati razmaženim izborom.
Ako ste još uvijek glupi oko ovoga, evo nekoliko ideja o proizvodima koje nikada neće pogriješiti.
- Odjeća (majice, haljine,…)
- Dodatna oprema (torbe, kvačila,…)
- Kuhinjski pribor (šolje, tanjiri,…)
- Kancelarijski proizvodi (bilježnice, planeri,…)
#3. Kreirajte svoju internet prodavnicu za Print on Demand
Jedan od najvažnijih faktora koji treba uzeti u obzir pri pokretanju posla za štampu na zahtjev je odabir odgovarajuće platforme za vaše poslovanje .
U ovoj fazi, postoje dvije održive opcije koje možete izabrati: prodavati na tržištima ili napraviti web stranicu za e-trgovinu od nule . Ako niste sigurni odakle početi, evo svih prednosti i nedostataka tržišta u odnosu na platforme .
Ako ste novi u e-trgovini i želite eliminirati naknadu za unos, Shopify bi mogao biti idealno rješenje za vas . Ova platforma je izuzetno jednostavna za korištenje s velikim brojem moćnih ugrađenih funkcija . Uz Shopify print na zahtjev, možete brzo postaviti online prodavnicu i početi prodavati u trenu.
#4. Kreirajte dizajne – šablone
Jedno od najvažnijih pitanja koje biste se mogli zapitati kada tražite kako započeti posao s printom na zahtjev je: „Moram li biti iskusan dizajner da bih vodio POD radnju?“.
Iako se posao ispisa na zahtjev isključivo fokusira na jedinstveni dizajn, ne morate biti iskusni dizajner da biste otvorili i vodili radnju ove vrste . Bilo bi sjajno ako ste kreator, umjetnik ili zanatlija. Ali ako to nije vaš slučaj, ne brinite. Možete kreirati jednostavne citate na Canvi ili unajmiti profesionalce da osmisle dizajn vaših proizvoda.
Evo nekoliko korisnih savjeta koje biste trebali uzeti u obzir prilikom kreiranja dizajna:
- Uvijek imajte na umu svoju ciljnu publiku. Šta rade, šta vole, a šta ne vole.
- Inspiraciju crpite na internetskim tržištima kao što su Etsy, eBay , Amazon ili na platformama društvenih medija kao što su Instagram i Pinterest.
- Izbjegavajte plagijat! Budite inspirirani njihovim radom, a ne kopirajte ih.
#5. Odaberite dobavljače za Print on Demand
Odabir pravog dobavljača koji će ispuniti sve narudžbe je ključni korak za početak vašeg poslovanja s printom na zahtjev. I iako možda zvuči jednostavno i očigledno, toliko je važno jer vaša reputacija ovisi o tome.
Evo nekih od popularnih kompanija za štampu na zahtjev za vaše razmatranje.
#6. Osigurajte kvalitet vaših POD proizvoda
Prilikom pokretanja posla za štampu na zahtjev, provjera kvaliteta vaših proizvoda je bitan korak . Osim ako vaši artikli ne služe svojoj namjeni, teško ćete ostvariti veću prodaju od jedne. Kupci moraju da se osećaju samopouzdano pre nego što kupe. Osiguravajući da su vaši proizvodi na nivou, možete steći povjerenje potencijalnih kupaca.
Kao rezultat toga, da biste osigurali kvalitet vašeg proizvoda, preporučuje se da prvo naručite uzorke. Na ovaj način možete provjeriti kvalitet štampe, boje ili stil prije nego što nešto odštampate za masovnu distribuciju.
#7. Radite na strategiji cijena
Sljedeći korak u našem vodiču „kako započeti posao s ispisom na zahtjev“ je postavljanje cijene za vaše proizvode . Kod štampe na zahtjev (na primjer , WooCommerce štampa na zahtjev ), cijena vašeg proizvoda je u bliskoj vezi s profitom koji ostvarujete. Jednostavno rečeno, što više naplaćujete svojim klijentima, više ćete dobiti i dobiti.
Uz to, ponekad postavljanje više cijene može imati negativne efekte na vašu trgovinu. Ispod su neki faktori koje biste trebali uzeti u obzir prije nego što odredite cijenu za svoj proizvod.
- Provedite istraživanje tržišta. Pokušajte pronaći prosječnu cijenu sličnih artikala na tržištu.
- Da li vaša mušterija živi u vašoj blizini? Možete li smanjiti troškove odabirom lokalnog dobavljača štampe?
- Trebate li ponuditi besplatnu dostavu? Besplatna dostava može biti dobra ideja za unapređenje prodaje koja podstiče vaše kupce na kupovinu. Ali ako to učinite, obavezno izračunajte naknadu za dostavu i uravnotežite svoje troškove.
#8. Otpremite proizvode i objavite svoju trgovinu
Sada kada je sve došlo na svoje mjesto, vrijeme je da otpremite proizvode i objavite svoju trgovinu. U ovoj fazi, ne zaboravite optimizirati svoj listing za bolje rangiranje na Google-u . Na taj način možete privući više potencijalnih kupaca, povećati promet i time povećati prodaju .
Obavezno pružite potrošačima sve detalje o svom proizvodu. Šta je to, kako je napravljeno, kako ga koristiti i druge informacije koje bi mogle biti od pomoći.
#9. Ne zaboravite promovirati svoju trgovinu!
Posljednja faza u našem “kako započeti posao s printom na zahtjev” je marketing. Ovo je ključni korak za početak i da potencijalni potrošači primijetite vaš posao s printom na zahtjev.
Društveni mediji
Održavanje prisustva na društvenim mrežama je od vitalnog značaja ako želite doći do ciljane publike. Kupci danas neprestano traže brendove na Facebooku, Instagramu i TikToku, a vi želite da budete sigurni da će vas pronaći.
Uz to, nemojte pokušavati pokriti svaku platformu društvenih medija kada prvi put počnete prodavati. Najbolja taktika je fokusirati se na jedan do dva primarna kanala i potpuno ga optimizirati prije proširenja. Zatim, kada budete imali više resursa, nije kasno da izgradite druge kanale društvenih medija i povećate svoje poslovanje .
Optimizacija za pretraživače je vitalni faktor koji morate uzeti u obzir kada započnete posao štampanja na zahtjev. Svrha ove strategije je da se bolje rangira na Google-u ili Bingu. To čini vašu radnju vidljivijom za posjetitelje, povećava promet, a samim tim i povećava vašu prodaju.
Blog i marketing sadržaja
Marketing sadržaja je popularna SEO strategija koju koriste mnogi veliki brendovi. Pokušajte objaviti relevantan sadržaj na svojoj web stranici i ne zaboravite ga podijeliti na društvenim mrežama.
Blogovi i članci su moćni u održavanju vaše zajednice ažuriranom i zainteresiranom. Ovo će izgraditi vašu stručnost, pokazati šta imate da ponudite i zadobiti njihovo poverenje dok uče iz sadržaja i angažuju se sa njim.
Najbolji proizvodi za ispis na zahtjev za prodaju u 2022
Ako tražite neke ideje za proizvode kako biste započeli posao s ispisom na zahtjev, pomaknite se prema dolje sada! Pogledajte najbolje proizvode za ispis na zahtjev koji mogu povećati vašu prodaju u 2022.
Šta je štampa na zahtjev – Print on Demand?
Štampanje na zahtjev je poslovni model koji vam omogućava da kupcima prodajete prilagođene proizvode s vlastitim dizajnom i logotipom . Jedna posebna stvar u poslovanju sa štampom na zahtjev je da ne morate unaprijed skladištiti svoj inventar . Dakle, nema potrebe da brinete o kupovini na veliko ili fizičkom skladištu.
Umjesto toga, vaš dobavljač ispisa na zahtjev će se pobrinuti za svu proizvodnju, štampu i otpremu. Svoju pažnju možete usmjeriti na dizajn, marketing i druge aspekte vašeg poslovanja. To vam ostavlja slobodu da radite ono u čemu ste najbolji!
Kako funkcionira Print on Demand?
Tajna poslovnog modela štampe na zahtjev je jedan i jedini princip: Štampanje nakon naručivanja. Jednostavno rečeno, kada kupci naprave narudžbu, proizvod se kreira tek nakon što je ta narudžba napravljena.
Dakle, evo pojednostavljenog procesa. Kreirate jedinstven i privlačan model. Kupac kupuje taj proizvod u vašoj trgovini. Zatim će se vaš dobavljač ispisa na zahtjev pobrinuti za sve, od tiska, pakiranja, pa čak i isporuke. Kada proizvod bude isporučen vašem kupcu, primićete uplatu bez brige o procesu proizvodnje i otpreme.
Prednosti i nedostaci Print on Demand
Naravno, ne može se poreći da POD biznis ima neograničen potencijal za rast . Ipak, može postojati nekoliko osnovnih rizika koje bi poslovanje s printom na zahtjev trebalo uzeti u obzir .
U ovom dijelu našeg vodiča o tome „kako pokrenuti posao štampe na zahtjev“, pogledajmo sve prednosti i nedostatke štampe na zahtjev.
Kako započeti posao s printom na zahtjev – završne riječi
I to nas dovodi do kraja našeg vodiča. Nadamo se da ćete nakon ovog članka razumjeti šta je štampa na zahtjev, kako funkcionira i kako započeti posao s ispisom na zahtjev. Osim toga, ne zaboravite provjeriti i inspirirati se našom kolekcijom ideja o proizvodima za štampu na zahtjev.